Evaluaciones Apartamento Royal Sun Holiday****

1 noviembre 2014

Royal Sun Holiday****
Evaluaciones Apartamento Royal Sun Holiday****
Ilukstes Street 107/3-68, 8240, Playa Soleada

Apartamento Royal Sun Holiday ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 112 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Royal Sun Holiday**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Playa Soleada. Además puedes encontrar 85 Fotos de vacaciones de Apartamento Royal Sun Holiday**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Apartamento Royal Sun Holiday****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Bulgaria. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Bulgaria. Compara Apartamento Royal Sun Holiday**** con otros alojamientos en Playa Soleada.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Royal Sun Holiday**** / Playa Soleada. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

Amigos, Jul 2014
"Voor de 2e keer weer genoten"traducir
debbie
Cantidad de espacio

12/08/2014 Nadat dit appartement ons vorig jaar heel goed bevallen is, zijn we dit jaar weer terug gegaan voor 15 dagen met een groep meiden. Lekker rustig hotel, met jongeren, gezinnen en ouderen. Heerlijke zwembaden en genoeg bedjes gedurende de hele dag. De 3-kmr appartementen zijn erg ruim, met 2 badkamers en een groot balkon. Ook de slaapbank was goed te doen. Schoonmakers maken iedere dag goed schoon. Ben je met meerdere mensen is het een tip op bij de receptie een extra chip te halen. Het eten en de cocktails bij het hotel waren ook goed. Richting het centrum altijd de bus tegenover het hotel genomen voor 1lev per persoon. Een taxi kost ongeveer 20lev. Al met al genoten en zou het geen straf vinden om hier voor een 3e keer heen te gaan !

Con mi pareja, Ago 2013
"8 dagen was voldoende"traducir
Carin
Cantidad de espacio

23/09/2013 We zijn hier geweest van 29 augustus tot 6 september 2013.
Mooie schone apartementen, eenvoudig ingericht maar groot genoeg voor 2 personen.
Keuken beetje weinig serviesgoed wel een koffiezet apparaat maar b.v. geen kopjes, 1 pan om te koken.
Verder genoeg ligbedden en parasols,mooie zwembadeb alleen erg koud, ook dicht bij het centrum waar je heerlijk kunt eten en drinken voor heel weinig geld.
De Corner Pub is een echte aanrader.

Fam. con niños , Ago 2013
"Super plek!"traducir
xxlilixx
Cantidad de espacio

20/08/2013 net terug van 12 dgn royal sun met partner en dochtertje van 3. Een super vakantie gehad, mooi kindvriendelijk complex, grote zwembaden met genoeg ligbedden! wij hadden een 2kmr app. wat ruim genoeg was, keukengerei echter niet veel om te gaan koken oid. geen magnetron ,wel waterkoker, geen kof.zet.app.Bedbank niet geschikt voor volwassenen, wel voor kinderen.erg netjes en schoon, elke dag schoonmaak en als je een fooi neerlegt , extra schoon! ook elke dag schone handdoeken! lekker en goedkoop eten bij hotel zelf.maar met 5 min. lopen sta je bij restaurantjes/kroegen/mcdonalds etc , in Sunny beach zelf, biertje 500ml voor 0,50,- op terras! Sunny beach erg toeristisch en gericht op jongeren. strand ongeveer 10 min lopen, maar erg ruige zee, veel zeewier en grote kwallen. strandbedden en parasol 8 leva per stuk (4,-). Royal sun een aanrader! let wel; kinderbedje tegen betaling , wifi tegen betaling(continu opnieuw inloggen), vertrek dag om 12hr uit kamer of bijbetalen ong.50,euro!

Fam. con niños , Ago 2013
"Goed!!"traducir
sandra loof
Cantidad de espacio

18/09/2013 Toen we aankwamen konden we gelijk onze kamer in dat was erg netjes ik had geen mooi uitzicht keek op een stuk grasveld en hotels.De buurt is goed lekker rustig, flowerstreet is 20 min lopen dus je heb geen lawaai snachts ook geen harde muziek bij het zwembad en heerlijk goedkoop eten en drinken het restaurant is toppie daar kan je voor weinig eten. Het slaapbankje in de woonkamer is zelfs niet geschikt voor kinderen het is gewoon een houten plank!! ik heb daarom geklaagd en ik kreeg gelijk een 2 persoonsbed in de woonkamer. De schoonmakers zijn lief geef 5 lev fooi ofzo om de 2 dagen en ze doen zelfs je afwas!! bijna al het personeel was vriendelijk al heb je overal al wel kwallen erbij lopen dat hou je nou eenmaal!! het zwembad is erg koud omdat het zo groot is duurt het lang voordat het warm is.verder genoeg bedjes jammer dat er geen matrasjes opzitten het doet erg pijn aan je rug zo`n daggie zwembad!! al met al een top vak geweest.

Amigos, Ago 2013
"NEVER NEVER NOOIT MEER!"traducir
jamie
Cantidad de espacio

17/08/2013 Ik snap niet dat mensen voor dit hotel een positief woord over hebben.
Wij kwamen om9 uur aan bij het hotel,mochten pas om12 uur inchecken.
12 uur zijn we ingecheckt(achteraf in een niet schoongemaakt appartement)eerste nacht dus ook in het beddengoed van een ander geslapen. Personeel is onbeschoft, ongeduldig en Engels spreken is blijkbaar erg lastig voor ze. Kamer was te smerig voor woorden.5 meter over de vloer lopen en je voeten zijn kachelzwart. glazen servies en ander bestek pannen etc allemaal vies en(ik denk)niet afgewassen. Bed was een matrasje van 5cm dik,de houten planken voelde je gewoon op je lichaam. De planken vielen er onder uit en werden veder onder het bed gegooid en de poten van het bed werden met touwtjes aan elkaar gemaakt.
handdoeken kreeg je eens in de4dagen. We hadden een lekkage op de badkamer, en de eerste dag niet eens warm water.
Je kunt niet met 3e achterelkaar douchen(water tekort)
zelfs de douchegelflesjes die je krijgt bij binnenkomst waren al gebruikt!

Fam. con niños , Jul 2013
"Prima hotel voor nette prijs!"traducir
meneer Wolberink
Cantidad de espacio

03/08/2013 Aanbevelingswaardig. Zou zo wederom dit hotel boeken.

Jul 2013
"Goed bevallen"traducir
kirsten
Cantidad de espacio

02/08/2013 Het complex is erg groot, goed beveiligd, netjes en beschikt over 2 grote zwembaden en een kinderbadje. Er zijn geen kussens op de bedjes dus na een halve dag ben je gebroken. Er zijn wel genoeg bedjes, ook al kom je pas in de middag, er is wel een tekort aan parasols. Het strand en het centrum zijn goed te lopen (5min, en 15min). Onze kamer was erg ruim en de badkamer was voorzien van een bad. Wij keken uit op een bouwval, maar de omgeving was goed, het hotel ligt rustig gelegen maar toch ben je zo in de drukte. In het restaurant kun je heerlijk en goedkoop eten, maar als je even de straat oversteekt zijn er zat leuke restaurantjes. Bij ons was de schoonmaak best slecht; de lakens werden op het bed gegooid, schone handdoeken krijg je alleen als je ze op de grond legt van de badkamer, als we op blote voeten liepen was de onderkant van onze voeten zwart en ook de afwas werd niet gedaan.

Amigos, Jul 2013
"Nooit meer!"traducir
Maria huiskens
Cantidad de espacio

23/09/2013 kapot bed - lekkende boiler - alles maar dan ook alles zeer smerig!
personeel spreekt geen woord Engels.
Touroperator te beroerd om ons te helpen.
Al met al een zware K.. vakantie gehad!!
ook vreemd dat alle jongeren die geboekt hebben hier een rot vakantie hebben gehad. krijgen die de afdank kamers?

Fam. con jóvenes, Jul 2013
"Prima appartement!"traducir
konings
Cantidad de espacio

13/07/2013 Royal Sun is ons uitstekend bevallen. Ligt buiten alle drukte, maar toch niet ver lopen naar alle winkeltjes en restaurants.
Enige nadeel vonden wij de bedden, slecht voor je rug, en op de slaapbank is echt niet te slapen, is alleen geschikt voor heel jonge kinderen.
Mooie zwembaden, en bijna altijd een ligbed beschikbaar. Jammer dat kinderen niet met ballen mogen spelen in en rondom het zwembad.
Veel jongeren maar ook heel veel gezinnen. Voor herhaling vatbaar.

Amigos, Jul 2013
"Beter dan verwacht"traducir
saschia stoffers
Cantidad de espacio

12/07/2013 Na super goedkoop geboekt te hebben, wisten we niet wat we konden verwachten. Eenmaal aangekomen hadden we echt een super appartement, schoon en enorm groot. Het personeel is enorm aardig en de housekeeping deed zelfs de afwas. Er was ons verteld dat twee keer in de week de handoeken werden vervangen, wij kregen echter elke dag nieuwe handdoeken, ook werd er elke dag schoongemaakt.
Royal sun zit aan de hoofdweg van sunny beach en er is een bushalte meteen voor de deur. elke bus komt er praktisch langs, wat erg handig is bij uitstapjes. Vanaf het appartementencomplex richting het centrum (flowerstreet) is ongeveer 10 a 15 minuten lopen, maar door de vele winkeltjes prima te voet te doen.
Het restaurant bij het complex is prima, niet heel hoogstaand maar wel goed! er waren echter een paar obers die niet al te snel waren in de bediening. wij hadden een late vlucht terug en konden voor 50 euro tot 22:00 in het appartement blijven, dit was ook erg fijn!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿En qué país prefieres conducir?