Evaluaciones Hotel 0031 Dunelodge***

0031 Dunelodge***
Evaluaciones Hotel 0031 Dunelodge***
Rua as Dunas, 616.0000, Cumbuco

Hotel 0031 Dunelodge ha obtenido 8,6 sobre 10, basado en 27 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel 0031 Dunelodge*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Cumbuco. Además puedes encontrar 26 Fotos de vacaciones de Hotel 0031 Dunelodge*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Brasil. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Brasil. Compara Hotel 0031 Dunelodge*** con otros alojamientos en Cumbuco.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para 0031 Dunelodge*** / Cumbuco. Pero puedes agregar una.

27 evaluaciones para 0031 Dunelodge***

5,2
Fam. con niños , Jul 2014
"Iets anders dan verwacht"traducir
raymondenboukje

04/08/2014 wij hebben na 2 weken pousada 0031 wisselende ervaringen ,de accomodatie(huisjes)zijn daadwerkelijk mooi, het zwembad nodigt uit voor een frisse duik , echter onze zoon heeft na deze vakantie groen haar door de kwaliteit water van het zwembad, zo ook enkele zwembroeken groen,het zwembad was altijd vies.
de eigenaren hebben als hobby het opvangen van zwerfhonden , de ligbedden worden derhalve s'avonds door honden bezet en daar mag je zelf de volgende dag op plaatsnemen,ook de keuken is nooit vrij van honden en katten,wij vonden dit erg smerig en onhygienisch
tevens heeft de accomodatie welliswaar een restaurant echter deze ilgt in het dorp ca 300 meter verderop, dus is er geen mogelijkheid savonds op de pousada te eten (met kleine kinderen zeer onhandig ,ontbijt wel prima), weg naar het dorp is ook niet heel vrolijk te noemen
resume, een oase op slechte plek, niet alles wat in de folder staat klopt. ook de wekelijkse bbq is er niet wekelijks.
te duur voor wat je krijgt, zie foto's

Fam. con niños , Dic 2013
"Paradijsje in Cumbuco"traducir
Jan vink

26/12/2013 Volgende week gaan we voor de 3e keer naar Janneke en Roel. Je voelt je hier thuis en alles is perfect geregeld. Mooie schone kamers met airco, eigen terras, heerlijk zwembad en een perfect ontbijt. Unieke ligging op loopafstand van de zee en het centrum. In het bijbehorende restaurant Castanje, in het centrum, kan je heerlijk eten. Cumbuco is een gezellig plaatsje zonder massatoerisme.

Viajando sólo, Oct 2013
"Goed hotel"traducir
Marco

14/10/2013 Een prima plek om te verblijven. Het dorpje is nog in ontwikkeling waardoor de weg naar het dorpje op een bepaald stuk kaal en minder aantekkelijk is. De zandduinen beginnen direct achter het hotel en die zijn ook het terrein voor langs komende motoren, buggies en quads. De kamers zijn netjes, mooi up to date en voorzien van moderne aircondtioning. Er lopen verschillende katten en honden. De zee is op ongeveer 300 meter en net zichtbaar. Er is wifi, dat in en om de receptie en het zwembad werkt.

Con mi pareja, Nov 2012
"Mooie rustige pousada"traducir
Patrick en francis

10/12/2012 hoi,
Schitterende accommodatie, vlakbij zee, en dicht bij het gezellig klein dorpje. Janneke maakt iedere ochtend een heerlijk ontbijt, en geeft je alle informatie die je wilt. De kamers zijn ruim, en gunstig gelegen pal aan het heerlijke ruime zwembad. Ontbijt is dus goed, en in de avond kun je heerlijk eten bij restaurant Cumbuco. Eigenaar Marcel is een Nederlander, en een prima gastheer. heerlijke bief tegen een mooie prijs. Er zijn meer restaurants in Cumbuco, maar qua prijs- kwaliteit, vonden wij deze het beste. Pousada 0031 heeft verder een heerlijke tuin om in te relaxen, heeft internet verbinding, en vriendelijk personeel.
Ik kan iedereen deze pousada aanbevelen, en voor meer informatie mail je me maar.

Viajando sólo, Oct 2012
"Heerlijk verblijf"traducir
Talitha

02/12/2012 Voor mij de tweede keer dat ik in 0031 verblijf. De sfeer is erg relaxed. De kamers zijn groot en modern en worden elke dag schoongemaakt.
Elke dag een uitgebreid ontbijt en in de avond staan de cocktails voor je klaar! Wekelijks zorgt Janneke voor een BBQ met heerlijk eten wat erg gezellig is.
De pousada ligt net buiten het centrum voor de duinen waar je s'avonds naar de prachtige zonsondergang kunt kijken! Met 3 min. lopen zit je in het centrum of op het strand. Dus ook met kitespullen makkelijk te doen!
De eigenaren Janneke en Roel geven je het gevoel alsof je thuis bent. Als alleenreizende meid heb ik mij hier altijd veilig gevoeld. Als je iets nodig hebt staan ze altijd voor je klaar! Ik heb hier weer een geweldige tijd gehad!

Fam. con jóvenes, Nov 2011
"Home from home"traducir
Angela

08/01/2012 Very special place ! Owners Roel & Janneke really made us feel at home and helped us to get the most out of our stay with good advice on all our questions and needs. Serving Indulging and good breakfasts, Having comfortable beds, a lovely swimming pool and relaxing area. Very friendly and helpfull staff and good sportmassages by inhouse masseuse. Close to the beach. Cumbuco = the perfect place for kitesurfing with every day good wind during our stay the whole month of december.This was our second stay at 0031. BTW try coffeeshop bread and beans 0031 in midtown Cumbuco for great drinks and food.

Con mi pareja, Oct 2011
"Heerlijke relaxte sfeer met veel "thuis gevoel""traducir
ben

10/02/2012 Mijn vrouw en ik hebben twee heerlijk weken gehad. Het appartement was schoon en zeer comfortabel, het prive terras heeft een zitje en een hangmat waar je perfect een boekje kunt lezen. Janneke en Roel, de eigenaren van de pousada, zijn zeer vriendelijk en helpen je aan alle informatie die je nodig hebt. 2x per week kookt Janneke waarbij gasten en buitenstaanders die haar keuken kennen, op af komen. super eten voor een super prijs. en wil je zelf een keer koken dan mag dat ook. We voelden onz zeer welkom en erg thuis in deze prachtige omgeving.

Fam. con jóvenes, Sep 2011
"TOPPIE !!!"traducir
Yvonne

08/10/2011 Wij zijn onlangs met de hele familie geweest en hebben het er zeer gezellig gehad. We gaan zo weer terug. Vriendelijk en zeer gastvrij. Is er wat dan staat Janneke altijd klaar voor je. Dus het is een aanrader !!!

Fam. con niños , Ago 2011
"Prima plek om te verblijven!"traducir
wim heemskerk

15/08/2011 Prima verblijf gehad. Wij waren met z'n viertjes! Twee kids van 5 en 10 en verbleven in het appartement boven de receptie/restaurant. mooi balkon, goede bedden, twee badkamers, airco in het ouderlijk vertrek, lekker op de windt dus qua temperatuur prima uit te houden, Roel en Janneke zijn vriendelijk en zorgzaam. Zwembad is heerlijk en het centrum van Cumbuco is op loopafstand. Ook het strand is op loopafstand, ik denk kleine kilometer waar we bij eco paradise gingen zitten. Heerlijk het strand, zee, zwembad, eten alles bij de hand. Janneke heeft veel geregeld, bijvoorbeeld buggy huur, buggy tour, taxi, adres om tegen een goede koers geld te wisselen (2,20). Tevens wordt er 1 maal per week een BBQ gehouden op de pousado 0031, wordt er 1 tot 2 maal per week op dit moment in de avond gekookt. Ieder ochtend al vanaf half 8 ongeveer ontbijt beschikbaar. Er wordt geregeld bij het ontbijt "wentelteefjes" of pannekoekjes gemaakt en een ei zoals je die wenst. Echt een top adres pousada 0031 !

Fam. con niños , Jul 2011
"Super plek voor je vakantie"traducir
Frank

22/07/2011 Twee weken verbleven in 0031, mooie pousada gelegen in een oase van rust tegen zandduinlandschap aan, 200m van het strand/ centrumpje met gezellige en goede sfeer! de kamer was voorzien van een goed dubbel bed(aparte slk), en een bed voor onze zoon, airco en fan, ruime badkamer en iedere dag werd de kamer schoongemaakt als je aan het ontbijt zat. Ideaal want daarna kon je gelijk terecht in je schoongemaakte kamer. Hangmat voor de deur, zoals het hoort in Brasil! Ontbijt heerlijk. Zwembad is perfect om een duik te nemen en de brasilazy is super om op te relaxen. De caipirinha aan het eind van de middag, helemaal top bij de ondergaande zon. Cumbuco is een perfecte kitesurf stek met meeste dagen constante wind en rond de 29C. Een trip naar Jericoacoara is een aanrader om voor meerdere dagen naar toe te gaan en hadden wij niet willen missen! Janneke heeft vervoer en heerlijke acco voor ons geregeld. 0031 kunnen wij van harte aanbevelen, geniet ervan!

La gente más simpática las encuentras en: