Evaluaciones Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise

25 abril 2014

Le manoir saint-blaise
Evaluaciones Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise
Dinant

Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise ha obtenido 9,4 sobre 10, basado en 8 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise y otros datos útiles para tus vacaciones en Dinant. Además puedes encontrar 39 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Namur. Compara Casa de vacaciones Le manoir saint-blaise con otros alojamientos en Dinant.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Le manoir saint-blaise / Dinant. Pero puedes agregar una.

8 evaluaciones para Le manoir saint-blaise

Fam. con niños , Abr 2011
"Klopt met de plaatjes"traducir
BIBI
Cantidad de espacio

02/05/2011 De Manoir St Blaise is niet echt in Dinant gelegen... maar in een klein dorpje waar buiten landbouw niets te doen is. Wij gingen vooraf huis bezoeken, met een aantal aanmerkingen was rekening gehouden. Heel mooi huis, met smaak ingericht, zéér ruim, alles klopt met de plaatjes. Kinderbedjes zijn reisbedjes met harde bodem maar zonder soepel matrasje of beddegoed, moet je zelf meebrengen. De ladders naar de mezzanines kunnen niet makkelijk worden neergelegd, opgelet dus wanneer op de zolderkamers kleinere kinderen slapen ! Er zijn sinds begin april 2011 lounge-zetels in de tuin, zitten heerlijk. Petanquebaan maar geen petanqueballen, zelf voor zorgen. Huur bedlinnen redelijk prijzig, badmatjes neerleggen was ronduit duur. Ook de energiefactuur liep nogal op. De home-cinema had soms kuren... Maar al bij al een fantastisch weekeinde gehad in de Manoir.

Amigos, Dic 2010
"Zalig! Onvergetelijk! Prachtig!"traducir
Ella Coenen
Cantidad de espacio

29/01/2011 Afgelopen kerst was onvergetelijk! We brachten de feestdagen door in Manoir Saint Blaise. Temperatuur ver onder nul, een dikke laag sneeuw. Sommige panorama’s waren ronduit verbluffend. En zo koud als het buiten was, zo warm was het binnen. Zowel letterlijk als figuurlijk. Want het oude huis is eigentijds, maar heel warm aangekleed. Iedereen voelde zich er meteen thuis. De zitkamer is heel ruim, maar blijft gezellig. En die regel geldt voor het hele huis.
De keuken was perfect geëquipeerd en liet ons toe alles te bereiden wat we wilden, en dat voor een hoop mensen. Want de keuken telde twee ovens, een groot gasvuur, een industriële afwasmachine die in 2 minuten een gigantische afwas klaart, een enorm lange tafel,.. kortom een droom!
Na een wandeling in het prachtige sneeuwdecor nestelden sommigen zich aan de grote haard in de bibliotheek, anderen in één van de twee sauna’s, en de kinderen beleefden hoogdagen op de zolder. Een weekend om nooit meer te vergeten! Wij gaan terug!

Fam. con niños , Oct 2010
"Bijzondere ervaring rijker"traducir
saar
Cantidad de espacio

08/10/2010 Prachtig, sfeervol ruim herenhuis in boerendorp mesnil saint blaise (nabij Dinant) met bijzonder smaakvolle, luxe inrichting. Kan zo in de Living. We waren met 18 kleine kinderen die zich in de veilige opzet van het huis prima binnen en buiten in de enorme tuin hebben vermaakt. Uitstekend ingesteld op groot gezelschap, in ons geval 8 gezinnen. Iedere slaapkamer (noem het eerder suite) beschikt over eigen luxe badkamer. O.a. prachtige, praktisch ingerichte keuken en aparte spoelkeuken. Bijzondere eetkamer (eerder zaal) met enorme tafel. Eigenlijk over alle ruimten niets dan lof, teveel om in detail te treden. Oké dan, nog het vermelden waard, de knusse bar waar het 's avonds goed toeven was. De reeds geplaatste foto's door eerdere bezoekers spreken voor zich . De home cinemaset deed het overigens weer tijdens ons verblijf. Extra matrassen en kinderbedjes probleemloos te reserveren. Volgend jaar gaan wij weer.

Fam. con niños , Nov 2009
"Perfect voor een aantal jonge gezinnen!"traducir
Kristof
Cantidad de espacio

12/02/2010 alle voorgaande beweringen zijn waar: zeer mooi afgewerkt interieur, ruime slaapkamers met elk een badkamer, grote keuken, gigantische salonzetel...
Toch enkele nadelen: er is inderdaad een home cinema, maar de dvd speler werkt niet, en door specifieke aansluitingen kan je zelf ook geen andere aansluiten. Dus je eigen films kan je volgens de conciërge enkel op de zolder op een gewone tv bekijken. tv kanalen werken wel.
Gepijlde mountainbike routes vind je niet in de buurt: telkens verplaatsen met de auto (minstens 30min rijden) Eigenlijk is er in de nabije ongeving niets te zien, enkel wandelwegen.
Van de 18 personen zijn we met 7 terug naar huis gekomen met huiduitslag. We vermoeden van de jacuzzi, maar de eigenaar wilde van dat argument niets weten. Jammer, want je betaalt voor het gebruik wel 125 EUR extra...
Dus ik zou zeggen, een aanrader dit huis, maar laat de jacuzzi voor wat hij is...

Viaje de negocios, Feb 2009
"Absolute Aanrader"traducir
Willem
Cantidad de espacio

27/02/2009 van 30 januari tot 2 februari 2009 hebben wij met onze afdeling in Le Manoir St Blaise doorgebracht. De inrichting en comfort overtroffen onze hoogespannen verwachtingen. Slaapkamers en badkamers luxe en uiterst comfortabel. 's morgens verse broodjes op de hoek van de straat. Voor grote groepen of families een absolute aanrader.

Familia
"Le Manoir saint-blaise is een paleis."traducir
L. den Haring
Decoración

18/11/2008 Wat een feest om een weekend door te brengen in dit geweldig ingerichte huis. Wij hebben zelden meegemaakt dat de plaatjes werkelijkheid zijn. Le Manoir is super ingericht, de keuken een walhalla voor de kookliefhebber en de bedden (die hadden we op laten maken) heerlijk. Kortom een aanrader voor zowel jong als oud.

Familia, Nov 2008
"Super Huis"traducir
L. den Haring
Cantidad de espacio

18/11/2008 Hebben een lang weekend genoten van Le Manoir Saint Blaise met zijn luxe inrichting en fantastische uitgeruste keuken en heerlijke (op vezoek opgemaakt) bedden. Een feest voor jong en oud.

Amigos
"Een prachtig gerestaureerd vakantiehuis"traducir
verdickt marino
Decoración

29/09/2008 We hebben een heerlijk weekend met vrienden doorgebracht in deze authentiek gerestaureerde manoir. We waren vooral gecharmeerd door het warme karakter van het interieur, waardoor men zich ook met een groot gezelschap als dat van ons, onmiddellijk thuis voelt. Luxueus en met alle comfort (prachtig uitgeruste keuken, home-cinema, poolbiljart en blijkbaar binnenkort ook sauna en jacuzzi). Ook de kinderen hebben zich eindeloos geamuseerd op hun slaapzaal onder de dakpannen en in de tuin.