Evaluaciones Labyrinth

2 septiembre 2014

Labyrinth
Evaluaciones Labyrinth
Rue Basse Commène , B-6940, Barvaux

¿Quieres saber que han opinado otros de Labyrinth en Barvaux? En esta página puedes leer los comentarios de Labyrinth.
Labyrinth ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 23 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Labyrinth en Barvaux? Lee las opiniones sobre Labyrinth en esta página. Puedes ver 5 Fotos de vacaciones de Labyrinth. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Belgica. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Luxemburgo. Ver todos los alojamientos cerca de Labyrinth en Barvaux.

23 evaluaciones para Labyrinth

"Gigantisch"traducir
diaan711

26/08/2014 Heel groot doolhof. Een ware uitdaging.

"Leuk"traducir
Verbeeck Saskia

25/07/2014 Helaas was het bij ons te warm om de doolhof uit te lopen.

"Veel variatie"traducir
Vandevyvere Guido

16/07/2014 Het blind parcours was hilarisch!

Fam. con jóvenes, 2014
"Goed gemaakt"traducir
Vanhonacker Catheri...

23/02/2014 Heel leuk om met kinderen te doen.

Fam. con niños , 2013
"Doolhof"traducir
Geneviève De Nollin

09/10/2013 Ook leuk voor met kleine kinderen, met een toffe smurfenshow!

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Teleurstellend"traducir
annemie

29/10/2013 De smurfenvoorstelling is niet frequent genoeg! Bleek maar 1 maal in de voormiddag. Aangezien deze reeds bezig was bij aankomst , maar 1 tafereel gezien met een echte smurf, tot grote ontgoocheling van mijn kleindochtertje van 4, die de echte aanleidng was om deze activiteit te doen.
We deden dus wel een wandeling in het labyrint, maar het leuke verhaal dat er bij hoort kwam niet aan bod.
Ook vrij prijzig voor het gebodene, zeker als je met een grote familie bent.
Het aangeboden kindertarief is veel te strikt, waardoor onze 7 kinderen allen aan volwassentarief konden binnen gaan.

Con mi pareja, Sep 2013
"Zeer tof labyrinth met zowel animatie in fr als nl"traducir
Gert-Jan

23/09/2013 Tof labyrinth met animatie dat de kleinsten zeker zal bekoren. De animatie is ook in het nederlands wat een pluspunt is. Verder zijn er verscheidene alternatieve labyrinthen o.a. omtrent biodiversiteit, deurtjeslabyrinth. Aanrader!

Fam. con niños , Sep 2013
"Leuk om te doen!"traducir
Matthia

06/09/2013 gewoonweg leuk om te doen! lekker verdwalen en dan de kleintje op pad sturen om je weg te vinden. uren vermaak!

Amigos, Ago 2013
"Kostbaar!"traducir
Arno

17/08/2013 Erg kostbaar voor wat je te zien krijgt! €13,-- p.p. voor 2 uurtjes doorzoeken. Van bovenaf kan je het ook bekijken!

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Gaaf"traducir
s.sijs

17/09/2013 Dit jaar was het thema smurfen. We moesten op zoek naar een aantal smurfen die ons een aanwijzing gaven. Met de oplossing moesten we opzoek naar Cargamel. Leuke middag gehad.

La gente más simpática las encuentras en: