Evaluaciones Plopsa Coo

25 abril 2014

Plopsa Coo
Evaluaciones Plopsa Coo
Coo 4, B-4970, Coo

¿Quieres saber que han opinado otros de Plopsa Coo en Coo? En esta página puedes leer los comentarios de Plopsa Coo.
Plopsa Coo ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 140 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Plopsa Coo en Coo? Lee las opiniones sobre Plopsa Coo en esta página. Puedes ver 80 Fotos de vacaciones de Plopsa Coo. Hay 4 Videos de Plopsa Coo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Belgica. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Lieja. Ver todos los alojamientos cerca de Plopsa Coo en Coo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

140 evaluaciones para Plopsa Coo

Viaje en grupo, Abr 2014
"Voor kids tot max 14 jaar"traducir
Sander

23/04/2014 Ga vanaf 1400, je kan dan voor een laag tarief naar binnenr (avond tarief eur 15,--)
Park is te klein voor een hele dag

Fam. con niños , Oct 2013
"Leuk als je in de buurt bent"traducir
Camperaars

22/10/2013 Waarom dit park Plopsa heet? Geen idee. Het is meer een uitgebreide kermis. Geen sfeer, al helemaal geen Plopsa sfeer. Attracties zelf zijn wel leuk voor kleine kids van 4 tot jaartje of 10. Geen spannende thrill rides. Kortom een klein, overzichtelijk gemoedelijk parkje met wat aardige attracties. Leuk als je in de buurt bent, maar ga er zeker niet speciaal voor uit Nederland rijden.

Fam. con niños , Oct 2013
"Wel leuk park"traducir
Simone

22/10/2013 Is wel een leuk park, het was dat m'n schoonvader de kaartjes had gewonnen anders waren we er niet zomaar heen gegaan.
Niet helemaal wat we er van had verwacht.
Bij de indoor hangt er echt een studio 100 sfeer maar die vonden we hier niet echt.
Er was een man bij de botsauto's die hadden ze beter kunnen verstoppen.
Liep alleen maar te schreeuwen en te zuchten tegen en over de kids.
Stikte er van de wespen.. daar hadden ze wel iets tegen moeten doen.
M'n man werd geprikt en ehbo was erg behulpzaam.
Maar ze vlogen echt overal waardoor je er niet helemaal lekker liep.
Vinden het park niet erg geschikt voor de kleine kids.
Dan kan je toch beter indoor gaan.
Was dat ons zoontje van 3 erg lang is anders had hij weinig te doen gehad.

Fam. con jóvenes, Oct 2013
"Leuk knus park"traducir
Angel

21/10/2013 Het was even rijden maar de moeite waard! Een klein park dat meer geschikt is voor de oudere kinderen, voor de allerkleinste heb je er weinig te zoeken. Het personeel was niet te genieten, liepen veel te zuchten en er kon geen lachje vanaf maar dat heeft de pret niet gedrukt. Een prachtige omgeving, genieten van een pracht stukje natuur.

Viaje en grupo, 2013
"Gezellig pretpark"traducir
Jochen

01/10/2013 Gezellig pretpark waar je gratis kan doorwandelen en waar je enkel moet betalen voor atracties als je erop wilt!

Con mi pareja, Sep 2013
"Jammer"traducir
JO

13/09/2013 buiten de vakantie perioden alleen geopend in de weekenden dus stonden wij in een leeg park

Fam. con niños , Sep 2013
"Leuk Park"traducir
Deborah

09/09/2013 Tip; koop geen kaartjes vooruit, je mag het park gratis in en koop een strippenkaart, veel voordeliger!,,

Fam. con jóvenes, Sep 2013
"Superfijne dag"traducir
Carine Jaeken

09/09/2013 onze entrée was echt beneden alle peil en maakte dat we bijna rechtsomkeer maakten. Gelukkig hebben we dat niet gedaan, want we hebben ons echt super geamuseerd. Vicky the ride moet je echt gedaan hebben!!!!!!!!!!!!!!!

Fam. con niños , Ago 2013
"Klein en prijzig maar mooi park"traducir
einde001

07/09/2013 Mooi park, veel groen en vooral: erg schoon, zelfs de toiletten. Klein park, maar veel plezier gehad op een regenachtige zaterdag met ons zoontje van 3 (langer dan 1 m dus hij mocht in veel attracties). Draaimolens, wildwaterbaan, konijnen monorail, karten, stoeltjeslift met prachtig uitzicht: alle drie hebben we volop genoten. Heel oké!
Toch ook minpunten: 1. prijzig! We hadden een kortingsbon, maar anders waren we voor een klein park 75 euro kwijt geweest aan entree, voor ons duurder dan de Efteling (ons zoontje is daar nog gratis)! 2. wachtrijen karten en stoeltjeslift waren ondanks slecht weer behoorlijk lang (ca. half uur elk), hoe zou dit zijn bij mooi weer? Schandalig vond ik dat de wachtrij bij de stoeltjeslift gewoon kwam doordat deze op halve kracht draaide omdat maar 1 persoon zowel in- als uitstappen moest regelen: voor zo´n hoge entreeprijs absurd! 3. horeca deels vroeg dicht (zie Tip). Bij elkaar komen de 3 minpunten neer op teveel geld betalen voor te weinig personeel...

Fam. con niños , Ago 2013
"Relatief klein pretpark in een prachtige omgeving"traducir
petra

25/08/2013 Een leuk park in een mooie omgeving. Het is wel voor kinderen vanaf een jaar 5/6. Ik was zelf met een kindje van 1,5 jaar en een meisje van 5 jaar. De jongste mocht in 2 dingen. Gelukkig mocht de oudste wel vrijwel overal in ook al was het onder begeleiding. Ze mogen in de meeste dingen alleen als ze 1.30 m. zijn. De omgeving is prachtig. Wij hadden ook Coo Wildlife erbij geboekt, dit was zeker de moeite waard. Zo zie je nog meer van de omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente