Evaluaciones Plopsa Coo

26 noviembre 2014

Plopsa Coo
Evaluaciones Plopsa Coo
Coo 4, B-4970, Coo

¿Quieres saber que han opinado otros de Plopsa Coo en Coo? En esta página puedes leer los comentarios de Plopsa Coo.
Plopsa Coo ha obtenido 7,1 sobre 10, basado en 158 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Plopsa Coo en Coo? Lee las opiniones sobre Plopsa Coo en esta página. Puedes ver 89 Fotos de vacaciones de Plopsa Coo. Hay 4 Videos de Plopsa Coo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Belgica. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Lieja. Ver todos los alojamientos cerca de Plopsa Coo en Coo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

158 evaluaciones para Plopsa Coo

Fam. con niños , Sep 2014
"Zware teleurstelling, veel te duur"traducir
Emily

22/09/2014 Wij vonden het erg tegenvallen, we hebben een kleine meid van 2 ½ jaar oud, en nog net geen meter groot. Dan mag ze in wel geteld 6 attracties met begeleiding en in 1 alleen.
De speeltuin en speelfontein met open toegang rekenen ze ook al attractie.
Het is een verouderd park, er staan veel kermisattracties met daarop een k3 sticker of een ander studio 100 figuur erop geplakt en dat is dan Plopsaland.
We waren in het laag seizoen waardoor het park alleen maar in het weekend open was, maar helaas ook een aantal attracties gesloten.
Voor volwassen 25 euro p.p. intree is heel duur terwijl zij alleen maar begeleiding zijn voor de kinderen want voor ouders is er niets te doen.

Fam. con niños , Sep 2014
"Super"traducir
Bjorn

15/09/2014 vriendelijk personeel, leuke attracties.

Con mi pareja, Sep 2014
"Leuk met kinderen"traducir
Hennie van Mondfran...

04/10/2014 Een dikke 8
Zeker naar toe gaan

Fam. con niños , Ago 2014
"Leuk, maar niet altijd open."traducir
Ronald

04/09/2014 We hadden een weekkaart bij onze accomodatie geboekt in september alleen is Plopsa COO in september alleen op zaterdag en zondag open.

"Leuk maar duur park"traducir
Christel

29/08/2014 Afgelopen woensdag zijn wij in Plopsa Coo geweest, in combinatie met een bezoek aan de watervallen. Je kan het park in voor 2,50 p.p en dan kun je los een strippenkaart aanschaffen van 25 euro of 50 euro. Wat eerder al werd geschreven is dat er voor een aantal attracties wel veel punten worden berekend en zelf dubbel als je kind te klein is voor de attracties en er een begeleider mee moet. Ik vond het een leuk park, maar ik heb er zelf geen 25 euro p.p voor over. Mijn zoontje had het enorm naar zijn zin in Plopsa Coo.

"Leuk voor iedereen!"traducir
Renske Guijt - de B...

22/08/2014 We hebben ons hier als gezin prima vermaakt! Een erg leuke dag was het.

"Wat een leuk park!"traducir
Geboers

09/08/2014 een heel leuk en vooral mooi park ! er is voor kleine zowel grotere kinderen iets te doen. Het park ligt heel mooi (bij watervallen van coo) en het is mooi groen aangelegd ook is het er erg schoon en netjes.. een echte aanrader!

"Duur park"traducir
sdvteg

15/08/2014 Als u oudere tips leest dit klopt niet helemaal meer. Het park is niet meer gratis toegankelijk. Dit kost 2,50 pp. Tevens is de stripkaartensysteem niet reeel opgezet. Er worden bij veel attracties teveel strippen gerekend en ook de eisen om met je kind mee te gaan liggen niet reeel. Zodat ze ook strippen kunnen rekenen voor begeleiding. Tevens kost het parkeren buiten het park nu 5 euro per dag dus je kunt nu net zo goed bij het park parkeren. Wij raden aan om gewoon normaal entree te betalen en eventueel van te voren met korting aan te schaffen via Internet.

Con mi pareja, Ago 2014
"Klein passé pretparkje"traducir
Bart.vdbrande@telen...

10/08/2014 Te duur prijs kwaliteit. Kleine broer vd Plopsa de Panne.

Fam. con niños , Ago 2014
"Leuk park in een schitterende omgeving"traducir
Chris

05/08/2014 Plopsa Coo is een klein pretpark gelegen in de ardennen bij de watervallen van Coo.
Leuk om met kleine kinderen heen te gaan.
Je hebt er gemakkelijk voor een dag vertier.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?