Evaluaciones Plopsa Coo

22 septiembre 2014

Plopsa Coo
Evaluaciones Plopsa Coo
Coo 4, B-4970, Coo

¿Quieres saber que han opinado otros de Plopsa Coo en Coo? En esta página puedes leer los comentarios de Plopsa Coo.
Plopsa Coo ha obtenido 7,2 sobre 10, basado en 156 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Plopsa Coo en Coo? Lee las opiniones sobre Plopsa Coo en esta página. Puedes ver 87 Fotos de vacaciones de Plopsa Coo. Hay 4 Videos de Plopsa Coo. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Belgica. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Lieja. Ver todos los alojamientos cerca de Plopsa Coo en Coo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

156 evaluaciones para Plopsa Coo

Fam. con niños , Sep 2014
"Super"traducir
Bjorn

15/09/2014 vriendelijk personeel, leuke attracties.

Fam. con niños , Ago 2014
"Leuk, maar niet altijd open."traducir
Ronald

04/09/2014 We hadden een weekkaart bij onze accomodatie geboekt in september alleen is Plopsa COO in september alleen op zaterdag en zondag open.

"Leuk maar duur park"traducir
Christel

29/08/2014 Afgelopen woensdag zijn wij in Plopsa Coo geweest, in combinatie met een bezoek aan de watervallen. Je kan het park in voor 2,50 p.p en dan kun je los een strippenkaart aanschaffen van 25 euro of 50 euro. Wat eerder al werd geschreven is dat er voor een aantal attracties wel veel punten worden berekend en zelf dubbel als je kind te klein is voor de attracties en er een begeleider mee moet. Ik vond het een leuk park, maar ik heb er zelf geen 25 euro p.p voor over. Mijn zoontje had het enorm naar zijn zin in Plopsa Coo.

"Leuk voor iedereen!"traducir
Renske Guijt - de B...

22/08/2014 We hebben ons hier als gezin prima vermaakt! Een erg leuke dag was het.

"Wat een leuk park!"traducir
Geboers

09/08/2014 een heel leuk en vooral mooi park ! er is voor kleine zowel grotere kinderen iets te doen. Het park ligt heel mooi (bij watervallen van coo) en het is mooi groen aangelegd ook is het er erg schoon en netjes.. een echte aanrader!

"Duur park"traducir
sdvteg

15/08/2014 Als u oudere tips leest dit klopt niet helemaal meer. Het park is niet meer gratis toegankelijk. Dit kost 2,50 pp. Tevens is de stripkaartensysteem niet reeel opgezet. Er worden bij veel attracties teveel strippen gerekend en ook de eisen om met je kind mee te gaan liggen niet reeel. Zodat ze ook strippen kunnen rekenen voor begeleiding. Tevens kost het parkeren buiten het park nu 5 euro per dag dus je kunt nu net zo goed bij het park parkeren. Wij raden aan om gewoon normaal entree te betalen en eventueel van te voren met korting aan te schaffen via Internet.

Con mi pareja, Ago 2014
"Klein passé pretparkje"traducir
Bart.vdbrande@telen...

10/08/2014 Te duur prijs kwaliteit. Kleine broer vd Plopsa de Panne.

Fam. con niños , Ago 2014
"Leuk park in een schitterende omgeving"traducir
Chris

05/08/2014 Plopsa Coo is een klein pretpark gelegen in de ardennen bij de watervallen van Coo.
Leuk om met kleine kinderen heen te gaan.
Je hebt er gemakkelijk voor een dag vertier.

"Wel aardig"traducir
Krista

01/09/2014 Hier een klein dagje geweest, maar vanaf 8 jaar wordt het al een stuk minder of je moet een durfal zijn, dan kun je in de achtbaan, rodelbaan en Wicky. Het gaat allemaal op lengte van het kind. Check eerst wat je wil doen in het park, je kunt een alles in één kaart kopen en een strippenkaart. Sommige waren gratis ondanks dat er was aangegeven dat er voor 'betaald' moest worden oa Doolhof.

Fam. con niños , Jul 2014
"Veel te duur, veel te lange rijen"traducir
Marisca

12/08/2014 Een park voor kinderen van 3-10, waarbij je voor bijna alle attracties 45 minuten in de rij moet staan: niet echt tof. Geen voorzieningen voor ouders met drie kinderen bij de attracties waarbij een begeleider mee moest. Een aantal attracties viel daardoor voor ons af (je gaat niet twee keer 45 minuten in de rij staan omdat je drie kinderen mee hebt: je verwacht een ouder-service waarbij je als ouder meteen na je 1e rit mee kan met het derde kind dat in de rij achterbleef), en dat terwijl er maar zo'n 20 attracties zijn. Drinken was bespottelijk duur, tenzij je voor het bier koos. Voor de 25,50 entree kun je vele malen beter naar bijvoorbeeld de Efteling gaan, daar krijg je veel meer waar voor je geld.
Het enige positieve is het eten, dat is prima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?