Auberge du Pêcheur****
Evaluaciones Hotel Auberge du Pêcheur****
Pontstraat 41, B-9831, Sint-Martens-Latem

Hotel Auberge du Pêcheur ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 15 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Auberge du Pêcheur**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Sint-Martens-Latem. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Hotel Auberge du Pêcheur**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Auberge du Pêcheur****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Flandes Oriental. Compara Hotel Auberge du Pêcheur**** con otros alojamientos en Sint-Martens-Latem.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Auberge du Pêcheur**** / Sint-Martens-Latem. Pero puedes agregar una.

15 evaluaciones para Auberge du Pêcheur****

7,6
Ago 2014
"Top hotel & service"traducir
Maaike

18/09/2014 Mooi hotel, kamers wel gehorig, maar als je wakker wordt maakt het uitzicht over de weilanden alles weer goed!
Het personeel is niks te veel ze zijn enorm attent !

Con mi pareja, Jun 2013
"Mooie kamer"traducir
cathyco30

19/06/2013 we hebben een upgrade naar juniorsuite genomen

Con mi pareja, Oct 2012
"Gewoon "Fantastisch""traducir
Miet

31/10/2012 Wij hadden via hun website een kamer geboekt & kregen een gratis upgrade naar een deluxe kamer. Deze had een prachtig "Leie"-zicht.

Eerst hebben wij gegeten in de brasserie. Er was een huiselijke sfeer en keuken was zeer lekker. De 2de avond besloten wij om te blijven eten in het restaurant. Een zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. De chef liet onze smaakpapillen eens goed werken. Een culinair genot! Ook service was uitstekend.

Wij komen zeker terug!!!

Sales & Marketing Yannick Bouts, 13/11/2012
El propietario dice::  Namens Auberge du Pêcheur zou ik u willen bedanken om uw beoordeling online te plaatsen.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Auberge du Pêc...

Con mi pareja, Jul 2012
"Goed hotel op de oevers van de Leie"traducir
Liesbet

01/08/2012 Dit hotel is schitterend gelegen. Wij aperetiefden er op het terras aan de de achterkant, dus op de oever van de Leie. Heerlijke plaats om van de ondergaande zon te genieten. Daarna hebben we lekker gegeten op het terras van brasserie 'The Green'. Initieel was er geen plaats meer in de brasserie, maar na enig aandringen werd er (zowel voor ons als voor de overige hotelgasten) toch een tafel voorzien.
De fietsen die we er huurden waren van prima kwaliteit.

Sales & Marketing Yannick Bouts, 13/11/2012
El propietario dice::  Namens Auberge du Pêcheur zou ik u willen bedanken om uw positieve ervaring online te plaatsen.

Con mi pareja, Ene 2011
"Heerlijk weekend gehad"traducir
Manon

31/01/2011 Wij hebben hier 1 nacht geslapen. Bij aankomst gelucnht in Brasserie Green. Heeft blijkbaar een BIB-Gourmand. Lekker gegeten. We waren blij dat we nog een tafel kregen, want was zeer druk. Reserveren is dus aan te raden.
'S Avonds gedineerd in Restaurant Orangerie. Heeft een michelin ster, en is dit zeker waard. Heerlijk eten, lekkere wijnen, goede service en dit alles in verhouding met de prijs. Na het diner nog even in de bar gezeten, waar wij het een nadeel vonden dat er gerookt mag worden.
Kamer was prima. Wij hebben ontbijt op de kamer genomen (voor € 2,50 extra pp), en dat was zeer uitgebreid.

Wij komen hier zeker terug!

Con mi pareja, Oct 2010
"Verzorgd"traducir
sandravthe1

18/10/2010 we verbleven 1 nacht in de grote suite (huis ooidonk); hele grote kamer, mooie inrichting, zeer ruime badkamer. Netjes en verzorgd; alle producten aanwezig (zeep, shampoo, slippers, ...) Eventuele zaken die tekort waren, altijd te bevragen bij de receptie.
Gratis internet.
Lekker ontbijt.
Enig minpuntje: stopcontact in de badkamer enker te gebruiken voor scheerapparaat (haardroger aanwezig); me moeten behelpen met krultang zonder spiegel in de kamer.

Con mi pareja, 2010
"Heerlijkste vier dagen ooit"traducir
Bart

02/05/2010 Dit Hotel Du Pecheur is fantastisch gelegen en ziet er heerlijk uit. Grote kamers, werkelijk superservice, men spreekt er zeker 5 talen. Kamers zeer schoon, vriendelijk personeel en een zeer luxueus ontbijt op de kamer. Goede locatie ook ten opzichte van omliggende steden. Antwerpen, Gent, Brugge en Brussel allen binnen 45 minuten rijden.
Heerlijk onthaasten en een aanrader voor 'even er tussenuit met partner'.

Con mi pareja, Nov 2009
"Fantastisch gastronomisch verblijf"traducir
ikke

16/11/2009 Hadden vrijdag op zaterdag een gastronomisch arrangement geboekt in dit hotel.
Bij aankomst verwezen naar gebouw aan de overkant van de straat 'Latem house'. Ouder gebouw met mooi gerenoveerde kamers. Ruim en net. Lekker warm. Mooie badkamer. Geen enkele opmerking. Menu 'pecheur' in restaurant 'Orangerie' zeer goed. Alles inbegrepen. Van de champagne tot en met de koffie. Geen verrassingen bij het afrekenen. (wij hebben het ooit anders geweten in andere sterrenzaken.)
Zaalverantwoordelijke bleek zeer bekwame tante. Sommelier kwam zeer geregeld langs om bij te schenken. Ontbijt goed, niet wow. Personeel bij het ontbijt niet echt vriendelijk. Bleven op de achtergrond. Eindoordeel: fantastisch verblijf gehad in dit hotel.

Con mi pareja
"Heerlijk toeven hier "traducir
arielle

11/08/2009 Hier geweest met Van der Valk , vond het een heerlijk hotel. Leuke uitstapjes gemaakt naar Brugge en de kust.

Prijs was prima in verhouding met wat we kregen, ga hier zeker nog eens terug!

Con mi pareja, Ago 2009
"Ideaal gelegen leuk hotel!"traducir
claudia

31/08/2009 Ik ben hier afgelopen weekend geweest en ik herkende (gelukkig) niets van de verhalen hieronder. Het hotel is leuk gelegen; dichtbij de stad maar toch kan je hier in alle rust genieten. Bij mooi weer een prachtig terras (zie foto) waar we heerlijk hebben genoten van de lunch en een drankje. Wij sliepen in het Latem house aan de overkant van de weg en onze kamer was mooi. (beetje a la riviera maison ingericht) Er is voldoende parkleergelegenheid. Voor herhaling vatbaar dus!

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?