Evaluaciones Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge

21 noviembre 2014

Beaufort Blankenberge
Evaluaciones Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge
De Smet de Naeyerlaan 11, B-8370, Blankenberge

Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge ha obtenido 9,2 sobre 10, basado en 23 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge y otros datos útiles para tus vacaciones en Blankenberge. Además puedes encontrar 8 Fotos de vacaciones de Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Flandes Occidental. Compara Casa de vacaciones Beaufort Blankenberge con otros alojamientos en Blankenberge.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Beaufort Blankenberge / Blankenberge. Pero puedes agregar una.

23 evaluaciones para Beaufort Blankenberge

9,5
8,3
Amigos, Jul 2010
"Prachtige mix van modern gemak met antieke twist"traducir
W.

31/07/2010 Dit hotel is echt helemaal top. De ligging is perfect: in het centrum, maar wel op een rustige plek, kusttram stopt voor de deur, parkeerplaats (haven) voor 7,50 per dag ook naast de deur. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk (verschillende verse kazen en worsten, broodjes, yoghurt etc), en je koffie wordt aan je tafel steeds bij geschonken. De kamer was klein, maar ontzettend gaaf ingericht. Je hebt modern sanitair en een goed bed, maar de kamer is prachtig ingericht met antieke details, zoals een mooie antieke wc rolhouder, twee schouwen, klok etc. Je krijgt gewoon je eigen sleutel waarmee je 24 uur in en uit kunt.

Con mi pareja, Jul 2010
"Zeer aangenaam hotel"traducir
Dennis Steegmans

31/07/2010 Ik en mijn vriendin hebben 3 dagen en 2 nachten in hotel Beaufort doorgebracht.
De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk, we werden op een ontspannen en gastvrije manier ontvangen. De bad- en slaapkamer waren zeer proper. Het hotel is op 50meter van het strand gelegen en ligt ook vlakbij het centrum.
Het ontbijt was goed en uitgebreid.
Zeer tevreden!

Con mi pareja, May 2010
"Geweldig"traducir
lia en Paul van Anr...

18/05/2010 We zijn 4 dagen met hemelvaart geweest. Toevallig waren er de havenfeesten kei gezellig. Omgeving is ook super, we komen zeker terug want we hebben niet alles gezien. Van de eigenaars konden we onze auto en fietsen in hun garage zetten en ondanks de tram voor de deur hebben we heerlijk geslapen. De eerste dag hadden we vis gegeten een aanrader héééérlijk.
We hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug.
Bedankt lieve mensen.
Paul en Lia

Con mi pareja, 2010
"Hotel Beaufort is gewoon "De Max", "Het van Het""traducir
Bonnaerens François

13/01/2010 Heel goede ligging, vriendelijke ontvangst en bediening en zeker heeeeel goed eten en goede wijn en dit voor een zeer goede prijs. Kamers zijn net en groot genoeg.

Amigos, Oct 2009
"Zeer de moeite waard"traducir
anne

09/10/2009 Mooi ,gezellig en romantisch hotel met mooie ligging aan de jachthaven en vlakbij het centrum. Eenvoudige kamers maar er ontbrak aan niets en zeer schoon.
Bij aankomst hebben we er gedineerd,wat zeer lekker en goed verzorgd was.Het ontbijt was ook goed(alleen miste ik op zondag iets extra s-een ei bv.).Een vriendelijk echtpaar waren de (hardewerkende) eigenaars.Echt een aanrader!!!

Con mi pareja, Sep 2009
"Aan te raden"traducir
steven & Liesbeth

12/10/2009 Zeer lekker eten in een mooi verzorgde omgeving.
De kamers zijn ruim en zeer net .
Je voelt je er echt welkom

Con mi pareja, Sep 2009
"Gezellige, persoonlijke, warme sfeer"traducir
Huizinga

14/09/2009 Gezellig, kleinschalig hotel aan de jachthaven in Blankenberge. Eigen stempel op sfeer gedrukt.
Hartelijke mensen, lekker ontbeten en goed geslapen. Nette gezellige en schone kamers.
Bedankt voor het fijne weekend!
Katja en Camille

Fam. con jóvenes, Ago 2009
"Zeker voor herhaling vatbaar!"traducir
Herten Marina

11/08/2009 Net terug van een paar dagen Blankenberge.
Geheel toevallig in Hotel Beaufort terecht gekomen,maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Zeer vriendelijke,gemoedelijke eigenaars die je een welkoms-gevoel geven.
Lekker en uitgebreid ontbijt,zeker voldoende om de ochtend te beginnen.
Dus zeker tot in het najaar.

Con mi pareja, Jul 2009
"Het beste hotel van Blankeberge"traducir
rein en wil meurs

29/07/2009 voor de 2de keer zijn we 3 dagen te gast geweest in hotel Beaufort
zeer vriendelijke eigenaren,alles zeer netjes en rustig
wie er eenmaal heeft gegeten wil niets anders meer, wat een kookkunst
kortom het was er ''Fantastisch'' en komen er zeker terug

Amigos, Jul 2009
"Helemaal top!!!"traducir
Corine

28/07/2009 Superleuk hotel, ligging in het centrum/haven en 2 minuten lopen van het strand. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een heerlijk ontbijt. Helaas niet in het restaurant gegeten maar zal vast heel goed zijn. Volgende keer komen wij zeker terug!!

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?