Tryp by Wyndham Antwerp***
Evaluaciones Hotel Tryp by Wyndham Antwerp***
Plantin en Moretuslei 136, B-2018, Amberes

Hotel Tryp by Wyndham Antwerp ha obtenido 7,8 sobre 10, basado en 74 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Amberes. Además puedes encontrar 67 Fotos de vacaciones de Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Tryp by Wyndham Antwerp***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Amberes. Compara Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** con otros alojamientos en Amberes.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Tryp by Wyndham Antwerp*** / Amberes. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

74 evaluaciones para Tryp by Wyndham Antwerp***

7,7
5,9
Con mi pareja, Jul 2014
"Low Budget, en toegankelijk"traducir
Mirjam

06/07/2014 Dit hotel ligt op minstens 25 minuten lopen vanaf het centrum,en met de tram gaan is dus zeker een aanrader. bij de kruidvat koop je een 10 rittenkaart voor 10 euro, goedkoper dan een los kaartje, zeker als je er vaker gebruik van maakt. Personeel is erg vriendelijk, eten is prima. Wat wij echt een nadeel vonden is dat de ramen niet open konden, uit de airco kwam een riekende lucht, omdat het raam niet open kon voelden wij ons aardig opgesloten (ook al maak je alleen snachts gebruik van je kamer). Verder vinden wij Antwerpen gewoonweg gezellig, kroegjes, restaurantjes, genoeg winkels.

Con mi pareja, Jun 2014
"Super hotel."traducir
Richard Holtdijk

11/06/2014 Van het weekend hier 2 nachten geweest en ik kan niet anders zeggen dat wij hier een geweldige tijd hebben gehad. Antwerpen is echt een super stad waar veel te beleven is.Wij hadden de fietsen meegenomen maar lopend is het centrum ook zeer goed te doen de fietsen kun je veilig stallen in de parkeergarage(gratis) en de auto kun je beter in 1 van de omliggende straten parkeren voor 3,80 euro in de parkeer garage van het hotel is dit 20 euro. De kamers zijn echt zeer netjes en voorzien van minibar die elke dag word bijgevuld(gratis). Voor het ontbijt hebben we gekozen voor de binnenstad dit is nog geen 5 minuten fietsen en je hebt tal van terrasjes. Met name het oude gedeelte van Antwerpen is zeer gezellig met zeer veel terrasjes en vertier.

Con mi pareja, Abr 2014
"Echt een prima hotel!"traducir
Vera90

13/04/2014 Hotel geboekt via touroperator. Goed ontvangen, gelijk gevraagd naar kamer in 'het rustige gedeelte' dus een kamer aan de achterzijde gekregen. Leuke (kleine) kamer met een gratis minibar (paar flesjes fris en bier).
Het is +/- 15 min. lopen vanaf CS, als de daarna nog Antwerpen in wilt of naar het Oude Centrum is het echt wel een dik half uur lopen. Wij hebben op dag 2 fietsen gehuurd die we zelfs 's nachts in de hotelgarage mochten parkeren. Met de fiets is Antwerpen super te doen!
Ontbijt is ook goed verzorgd. Lekker ruime tijden (6:30-10:30uur).
Prijs/kwaliteit is prima.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Tryp by Wyndha...

Con mi pareja, Feb 2014
"Prima hotel voor een stedentrip"traducir
bibikuik

21/07/2014 Het/de hotel(kamer) is schoon en netjes. Goede prijs en kwaliteitverhouding. Op goede loopafstand van het centrum (ca. 10 min). Parkeren kan tegen een goed tarief op een straat achter het hotel.
Het personeel was alleen erg strikt bij de sluiting van het ontbijt. Er werd zelfs een stoel voor de deur gezet, zodat gasten niet meer naar binnen konden.

Con mi pareja, Dic 2013
"Mooi, rustig hotel."traducir
liza

24/02/2014 Afgelopen december een leuk weekend gehad in dit hotel. Alhoewel er in eerdere reacties stond dat de weg waaraan het hotel stond voor geluidsoverlast zorgt, hebben wij hier totaal geen last van gehad.

Verder is het een mooi ingericht hotel. Compacte kamers, maar alles is aanwezig!

Amigos, Nov 2013
"Goed hotel !!!niks mis mee."traducir
marleen

14/12/2013 Was samen met een vriendin. Leuk hotel in buitenwijk. Tussen de 10 -15 min. Lopen naar centraal station en dus ook het (Winkel) centrum .Tram om de hoek. 10 rittenkaart te koop in supermarkt om de hoek. 5 haltes naar oude centrum. Van tevoren gemaild dat we graag aan achterkant van hotel een kamer wilde. Bij aankomst kamer op 7e etage gehad. Zag er niet uit als op foto en verwachting was meer. Gelijk gezegd. Gelijk Kamer op 5e etage aan achterkant gehad. Top!! Alles goed en mooi schoon. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Totaal niks op aan te merken. Altijd gebruik van gratis chocomelk, koffie, thee. Parkeren idd, maar 3,50 per dag voor en achter het hotel. Prijs kwaliteit is goed! Een echte aanrader.

Amigos, Nov 2013
"Redelijk hotel voor een redelijke prijs"traducir
Geertje Rasing

02/12/2013 Ligging is prima, vlak bij tram, metro en op 20 min lopen van het centrum. Dageraadplaats om de hoek is een gezellig pleintje.
Kamers zijn redelijk, bed en badkamer zijn prima. vloerbedekking erg vies en het is gehorig, oordoppen zijn aan te raden.

Viajando sólo, Nov 2013
"Was wel ok"traducir
ferenc55

24/11/2013 Twee nachtjes hier geslapen. Geboekt via het internet en afgegaan op de foto's. Maar de foto's lijken niet erg op de echte kamers. Vooral de afmeting van de kamer was klein. Het bed, het belangrijkste, was wel heel goed.
Badkamer was mooi opgeknapt. Maar de vloer was vergeten en deze was erg versleten. Ook waren ze vergeten de wc pot schoon te maken. slordig hoor.
Personeel was erg vriendelijk. En de gratis koffie was voor mij ook erg fijn. Mooie lounge.

Amigos, Oct 2013
"Oké hotel"traducir
Monique

21/10/2013 Donkere gangen, maar de kamers zijn prima en schoon. Het ontbijt is goed en het hotel is op loopafstand van het station (10-15 min). Parkeren kan in de wijk achter het hotel, voor € 3,50 per 10 uur (van 9.00-22.00 uur). Prijs-kwaliteitverhouding is redelijk.

Con mi pareja, Oct 2013
"Prima hotel"traducir
Hans45

20/10/2013 Vriendelijke receptie die nuttige informatie verstrekken
Parkeren in de buurt voor 3,50
Wat ver naar het centrum maar met de tram en bij vlakbij gelegen supermarkt gekochte 10 rittenkaart goed te doen
Kamers niet groot maar schoon,badkamer idem en van alles voldoende
Gratis minibar
Ontbijt voldoende aardige mevrouw voor de bediening
Kamer aan achterzijde evenals geluid gang en naastgelegen kamers acceptabel.
Prijs kwaliteit als je normaal boekt kom je met ontbijt op 109,-- euro dit is aan de hoge kant,echter als je boekt via aanbieding kom je lager uit en voldoet prijs/kwaliteit
Kortom prima hotel voor verblijf in Antwerpen.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?