Tryp by Wyndham Antwerp***
Evaluaciones Hotel Tryp by Wyndham Antwerp***
Plantin en Moretuslei 136, B-2018, Amberes

Hotel Tryp by Wyndham Antwerp ha obtenido 7,8 sobre 10, basado en 79 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Amberes. Además puedes encontrar 67 Fotos de vacaciones de Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Tryp by Wyndham Antwerp***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Amberes. Compara Hotel Tryp by Wyndham Antwerp*** con otros alojamientos en Amberes.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Tryp by Wyndham Antwerp*** / Amberes. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

79 evaluaciones para Tryp by Wyndham Antwerp***

7,7
7,9
7,9
7,7
5,9
Viajando sólo, Nov 2014
"Netjes hotel. Alleen de service is erg slecht"traducir
Whitney

07/11/2014 Wij hebben dit hotel via veiling gewonnen en een goed verblijf gehad. Kamer erg schoon en netjes, bed lag echt heerlijk. Enige minpuntje aan dit hotel zijn de mensen die er werken, ze zijn totaal niet service gericht.
Wij wilde nog een nachtje verblijven voor hetzelfde tarief als de gewonnen veiling, maar dat kon niet omdat je via het veiling systeem moet boeken. Ik gaf aan dat de veiling nog 20 uur duurde en ik dus ook geen tijd had om een nieuwe veiling te winnen omdat we nog een nacht wilde verblijven. Ze wezen de deur of ik moest via touroperator reserveren voor het volle tarief. De man die voor mij in de rij stond vroeg echter om koffie en wilde er voor betalen en de mevrouw van de receptie zei alleen waar hij de koffie kon halen en liep ook niet mee niets en die man snapte er ook niets van.
Kortom niet de beste service!

Con mi pareja, Jul 2014
"Goed hotel voor een paar dagen antwerpen"traducir
Marielle

26/07/2014 Ik ben in de zomer van 2014 een paar dagen in dit hotel geweest en heb een goed verblijf gehad. Het hotel ligt niet in het centrum, maar met de metro sta je zo op de Groenplaats of de Meir vanwaar alle bezienswaardigheden goed te belopen zijn. Het hotel zelf was prima. We waren er ruim voor de inchecktijd maar konden al gelijk op onze kamer. Deze was niet ruim, maar wel netjes en schoon. Bij het uitchecken ging ook alles makkelijk en we konden onze koffers in een afgesloten ruimte bij de receptie achterlaten voor de rest van de dag. Ontbijt hebben wij er niet bij genomen, €15 euro per persoon per nacht vonden wij aan de dure kant. Dichtbij en in het centrum zijn echter voldoende supermarkten waar wij wat haalden voor ons ontbijt dat we vervolgens opborgen in de minibar. Een minpunt aan het hotel is de vroege schoonmaak. Er word om half negen al op de deur geklopt door de housekeeping.

Con mi pareja, Jul 2014
"Low Budget, en toegankelijk"traducir
Mirjam

06/07/2014 Dit hotel ligt op minstens 25 minuten lopen vanaf het centrum,en met de tram gaan is dus zeker een aanrader. bij de kruidvat koop je een 10 rittenkaart voor 10 euro, goedkoper dan een los kaartje, zeker als je er vaker gebruik van maakt. Personeel is erg vriendelijk, eten is prima. Wat wij echt een nadeel vonden is dat de ramen niet open konden, uit de airco kwam een riekende lucht, omdat het raam niet open kon voelden wij ons aardig opgesloten (ook al maak je alleen snachts gebruik van je kamer). Verder vinden wij Antwerpen gewoonweg gezellig, kroegjes, restaurantjes, genoeg winkels.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Tryp by Wyndha...

Amigos, Jun 2014
"Prima te bereiken, nét iets te ver van het centrum"traducir
smitbonne

25/09/2014 Hotel is prima te bereiken vanaf de Antwerpse ring. Om het centrum lopend in te gaan is het echter nét te ver.
Twee nachten verbleven. Nette kamers, aan de voorkant. Niets gemerkt van geluidsoverlast van de straat.
Parkeren achter het hotel is goedkoper.

Con mi pareja, Jun 2014
"Super hotel."traducir
Richard Holtdijk

11/06/2014 Van het weekend hier 2 nachten geweest en ik kan niet anders zeggen dat wij hier een geweldige tijd hebben gehad. Antwerpen is echt een super stad waar veel te beleven is.Wij hadden de fietsen meegenomen maar lopend is het centrum ook zeer goed te doen de fietsen kun je veilig stallen in de parkeergarage(gratis) en de auto kun je beter in 1 van de omliggende straten parkeren voor 3,80 euro in de parkeer garage van het hotel is dit 20 euro. De kamers zijn echt zeer netjes en voorzien van minibar die elke dag word bijgevuld(gratis). Voor het ontbijt hebben we gekozen voor de binnenstad dit is nog geen 5 minuten fietsen en je hebt tal van terrasjes. Met name het oude gedeelte van Antwerpen is zeer gezellig met zeer veel terrasjes en vertier.

Con mi pareja, Abr 2014
"Echt een prima hotel!"traducir
Vera90

13/04/2014 Hotel geboekt via touroperator. Goed ontvangen, gelijk gevraagd naar kamer in 'het rustige gedeelte' dus een kamer aan de achterzijde gekregen. Leuke (kleine) kamer met een gratis minibar (paar flesjes fris en bier).
Het is +/- 15 min. lopen vanaf CS, als de daarna nog Antwerpen in wilt of naar het Oude Centrum is het echt wel een dik half uur lopen. Wij hebben op dag 2 fietsen gehuurd die we zelfs 's nachts in de hotelgarage mochten parkeren. Met de fiets is Antwerpen super te doen!
Ontbijt is ook goed verzorgd. Lekker ruime tijden (6:30-10:30uur).
Prijs/kwaliteit is prima.

Con mi pareja, Feb 2014
"Prima hotel voor een stedentrip"traducir
bibikuik

21/07/2014 Het/de hotel(kamer) is schoon en netjes. Goede prijs en kwaliteitverhouding. Op goede loopafstand van het centrum (ca. 10 min). Parkeren kan tegen een goed tarief op een straat achter het hotel.
Het personeel was alleen erg strikt bij de sluiting van het ontbijt. Er werd zelfs een stoel voor de deur gezet, zodat gasten niet meer naar binnen konden.

Con mi pareja, Dic 2013
"Mooi, rustig hotel."traducir
liza

24/02/2014 Afgelopen december een leuk weekend gehad in dit hotel. Alhoewel er in eerdere reacties stond dat de weg waaraan het hotel stond voor geluidsoverlast zorgt, hebben wij hier totaal geen last van gehad.

Verder is het een mooi ingericht hotel. Compacte kamers, maar alles is aanwezig!

Amigos, Dic 2013
"Netjes"traducir
Helena

08/09/2014 Mooi hotel, net iets te ver van het centrum maar als je van lopen houd, prima!

Amigos, Nov 2013
"Goed hotel !!!niks mis mee."traducir
marleen

14/12/2013 Was samen met een vriendin. Leuk hotel in buitenwijk. Tussen de 10 -15 min. Lopen naar centraal station en dus ook het (Winkel) centrum .Tram om de hoek. 10 rittenkaart te koop in supermarkt om de hoek. 5 haltes naar oude centrum. Van tevoren gemaild dat we graag aan achterkant van hotel een kamer wilde. Bij aankomst kamer op 7e etage gehad. Zag er niet uit als op foto en verwachting was meer. Gelijk gezegd. Gelijk Kamer op 5e etage aan achterkant gehad. Top!! Alles goed en mooi schoon. Ontbijt zeer goed en uitgebreid. Totaal niks op aan te merken. Altijd gebruik van gratis chocomelk, koffie, thee. Parkeren idd, maar 3,50 per dag voor en achter het hotel. Prijs kwaliteit is goed! Een echte aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 siguiente

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?