Park Inn Antwerpen by Radisson ***
Evaluaciones Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson ***
Koningin Astridplein 14, B-2018, Amberes

Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson ha obtenido 8,3 sobre 10, basado en 93 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson *** y otros datos útiles para tus vacaciones en Amberes. Además puedes encontrar 72 Fotos de vacaciones de Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson *** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson ***. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Belgica. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Amberes. Compara Hotel Park Inn Antwerpen by Radisson *** con otros alojamientos en Amberes.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Park Inn Antwerpen by Radisson *** / Amberes. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

93 evaluaciones para Park Inn Antwerpen by Radisson ***

8,6
8,4
8,5
7,2
Con mi pareja, Nov 2013
"Mooie uitvalsbasis, maar voor ons nooit meer"traducir
Manja

18/11/2013 Wij zijn in november 3 nachten geweest. Het park inn is een mooi hotel met prima kamers, maar wij hadden pech. We hadden een mooie aanbieding geboekt en werden in waarschijnlijk de slechtste kamer neergezet. Het was er warm, de koeling werkte niet en de ramen konden niet open omdat het buiten een herrie was door de airco (en later ook sloopwerkzaamheden achter het hotel). De douche werd niet warm en het bed was ook erg hard (let op, als je daar niet van houd dit hotel niet boeken!!!)
Na een nacht niet slapen gevraagd om een andere kamer en die kregen we. We kregen zelfs een junior suite ter compensatie. Erg netjes. Een fijne kamer, maar de kamer was niet warm te krijgen. Het bed was ook daar hard. Met een paar extra dekbedden om op te slapen en onder te zitten om het warm te krijgen hebben we het nog 2 dagen volgehouden. Erg jammer, want het hotel staat goed aangeschreven. Het personeel was erg vriendelijke en behulpzaam, maar wij raden dit hotel niet aan

Con mi pareja, Nov 2013
"Slecht"traducir
nts2013

10/12/2013 Bij boeking gevraagd om een rustige kamer, nogmaals bij inchecken en bij het ophalen van de kamersleutel We kregen een kamer aan de voorkant op de 5de etage Er werd ons verteld dat we een upgrade hadden gekregen. We hadden een grotere kamer en gratis ontbijt. Het ontbijt bij boeking reeds betaald. Kamer was erg koud. Meteen de verwarming (airco) aan gezet. Bij terugkomst was de kamer nog steeds kou. Rond een uur of twee in de nacht werden we ons bed uit gedreund door techno muziek en Zuid Amerikaanse drum. Vanuit buiten kwamen (raam dicht) zoveel lawaai van publiek en hulpdiensten die voorbij kwamen. Het ontbijt is mager de jus de orange is aanmaak en smaakt naar niets de koffie is waterig. Klacht werd bij uitchecken afgedaan met dat er jongeren op het plein waren met muziek. Meerdere keren naar buiten gekeken (je moet wat als je niet kan slapen) maar geen jongeren met muziek gezien. Officieel klacht ingediend oplossing extra punten op je kaart.

Con mi pareja, Oct 2013
"Fijne Acommatie met alles dichtbij"traducir
B. van Kommer

14/10/2013 Goed hotel met prima kamers. Vooral dichtbij Antwerpen Centraal station.
Bioscoop in de buurt, prima ontbijt met vriendelijk personeel.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Park Inn Antwe...

Con mi pareja, Sep 2013
"Leuk hotel, goed gelegen, aardig personeel"traducir
Arjan

23/09/2013 2 overnachtingen gehad samen met mijn vriendin. Het hotel is niet echt groot, maar dat kun je ook als pluspunt zien. Het ligt goed gelegen, echt 50 meter vanaf centraal station Antwerpen. Ontbijt was prima, kamer (business upgrade) was ook netjes en schoon. Personeel aardig. Enige nadeel; we zijn vrijdag rond 14.00 uur aangekomen en zondag 16.00 uur vertrokken en waren 48 euro aan parkeren kwijt in Q-park voor de deur. Behoorlijk prijzig dus. Voor de rest erg tevreden :-)

Con mi pareja, Jul 2013
"Prima hotel"traducir
antoinette_wagelaar

13/07/2013 Wij logeerden hier slechts één nacht in verband met een concert in de Lotto Arena. Ligging perfect, het optreden was klaar om 23.10 uur en om 23.30 uur waren wij alweer in het hotel op steenworp afstand van het station. Mooie ruime kamer, luxe badkamer, enige minpuntje was de douchekraan die alleen maar heet of koud water gaf, gelukkig konden we in bad :). Nespresso apparaat op de kamer helemaal top. Keuze genoeg bij het ontbijt. Zou zo weer boeken!

Amigos, Jul 2013
"Super hotel!"traducir
Jolanda

12/07/2013 Fantastische kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt en een nespresso-apparaat op de kamer. Kortom, zeer tevreden.

Con mi pareja, Jun 2013
"Werkelijk fantastisch hotel/ zeer aardig personeel"traducir
Smit

02/07/2013 Aankomst al zeer goed mochten om 13.00 uur al de kamer op/ prachtig uitzicht op park en station. Mega groot bed, prachtige kamer, mooie badkamer. Elke dag gratis water, koffie. Ontbijt zeer goed was van alles aanwezig en werd prima bijgevuld.

Con mi pareja, May 2013
"Zeer tevreden!"traducir
marianne_slaets

29/05/2013 Nette kamer, zalig groot bed, voldoende proper en alles werkt naar behoren. Zalige badkamer met grote badkuip. Enige minpuntje: vlekken op de muur. Nespresso op de kamer. Uitzicht niks speciaal. Ontbijt super de luxe: veel keuze en vriendelijk personeel. Ook aan de balie zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Multiculturele buurt met alle charmes en mindere puntjes die daarbij komen.

Con mi pareja, May 2013
"FIjn hotel voor stedentrip"traducir
Hessel

28/05/2013 Wij hebben hier 2 nachten heerlijk geslapen en 2x genoten van het zeer uitgebreide ontbijtbuffet. De ligging is perfect (naast station en Zoo, restaurants/cafés/bioscoop in directe omgeving en winkels op 5 minuten loopafstand). Wij sliepen aan de voorzijde van het hotel op de 4e verdieping en hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast. Hotel ziet er nieuw en verzorgd uit, receptie zeer vriendelijk, kamer netjes. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met diverse soorten brood/broodjes, yoghurt, veel keuze in broodbeleg (zoet/hartig, warm en koud). Minpuntje was dat wij ons erg bekeken voelde door het personeel dat bij het ontbijtbuffet stond, alsof ieder broodje apart geteld moest worden. Ondanks dat komen we graag nog een keer terug!

Con mi pareja, Abr 2013
"Fijn hotel"traducir
Danielle

29/04/2013 Dit hotel ligt pal naast het Centraal Station en de Antwerpse Zoo en op loopafstand van de Keyserlei en de Meir, waar je goed kunt shoppen.
We werden vriendelijk ontvangen en die service was er het gehele weekend, zeer vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim genoeg, heerlijk groot bed en een ruime badkamer. Het enige nadeel was dat de douchekraan erg slecht te regelen was, was het net een goede temperatuur, dan werd het ineens weer heel heet of heel koud. Een mengkraan zou een goede investering zijn. Het ontbijtbuffet is niet heel groot, maar ruim voldoende met broodjes, croissantjes, eieren, yoghurt, ontbijtgranen, vleeswaren en zoet beleg en koffie, thee en sappen. Het werd ook allemaal goed aangevuld, ik heb geen lege schalen gezien. De ontbijtruimte is niet heel groot, maar we hebben niet hoeven wachten op een tafeltje. Het is zeer zeker een aanrader als je een stedentrip naar Antwerpen wilt maken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente