Evaluaciones Onze-Lieve-Vrouwekathedraal

23 diciembre 2014

Onze-Lieve-Vrouwekathedraal
Evaluaciones Onze-Lieve-Vrouwekathedraal
Groenplaats 21, B-2000, Amberes

¿Quieres saber que han opinado otros de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en Amberes? En esta página puedes leer los comentarios de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
Onze-Lieve-Vrouwekathedraal ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 17 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en Amberes? Lee las opiniones sobre Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en esta página. Puedes ver 301 Fotos de vacaciones de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal. Hay 1 Video de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Belgica. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Amberes. Ver todos los alojamientos cerca de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal en Amberes.

17 evaluaciones para Onze-Lieve-Vrouwekathedraal

Con mi pareja, Oct 2014
"Veel te duur"traducir
Kekkeltje

17/10/2014 Ik ben zelf een lief hebber van kerken maar hier is men echt een beetje doorgeslagen in uitbuiting. 6 euro entree p.p.!!
Een kaarsje aansteken is ook een trieste bedoeling. Een klein hoekje naast de kassa. Totaal niet de beleving die je wil hebben bij het aansteken van een kaarsje.

Fam. con jóvenes, Feb 2014
"Mooi van buiten"traducir
carinamij

11/02/2014 Bespaar jezelf de 6 euro entree, en werp vanaf de ingang een blik in de kerk, Dat volstaat

Con mi pareja, Dic 2013
"Mooie glorie"traducir
mariricci13

28/12/2013 Een mooie barokkige kathedraal. Het hart van de stad

Con mi pareja, Nov 2013
"Zo mooi, om stil van te worden"traducir
rgc

20/11/2013 Een deel is gratis voor helemaal naar binnen moet je betalen. Een kaarsje plaatsen kost cent. Echt een bezoek aan het Onze Lieven Vrouwe is een echte aanrader. Zo mooi. De deuren zijn immens groot en zwaar.

Con mi pareja, Nov 2013
"Mooi!"traducir
Sjouke

20/11/2013 Schiiterend, op dit moment een expositie van Rubens.

Con mi pareja, Dic 2012
"Mooi"traducir
juliettehauber

02/01/2013 Nadeel, je moet betalen om de kerk in te kunnen. Ik heb in het vrije gedeelte rondgekeken.

Amigos, Nov 2012
"Hoog , hoog , hoger"traducir
leoswolfs

01/11/2012 prachtige kathedraal, zeker de moeite waard om te bezoeken

Amigos, Ago 2012
"Mega kerk"traducir
J. A.

13/08/2012 De buitenkant van deze kerk is bijzonder imposant te noemen. Neem er rustig de tijd voor om de hoogte en grootte op je in te laten werken. Ook de binnenkant is een bezoek waard. Je kunt van achter uit de kerk gratis een blik in de kerk werpen. Tegen betaling kun je de kerk verder in. Er worden ook rondleidingen gegeven.

Con mi pareja, Jul 2012
"Aardig"traducir
Peter Buhre

14/07/2012 Entre geld wordt geheven om de kerk te kunnen onderhouden. Mooi schilderij van Riubens. De antiekmarkt op zaredag bij de kerk stelt niets voor.

Con mi pareja, Ago 2011
"De moeite waard!"traducir
Bart

15/08/2011 Ik woon op enkele kilomters van Antwerpen en kom regelmatig in "t stad" zoals wij zeggen. Toch ben ik nog nooit de Kathedraal binnen geweest. Maar volgens mij spreekt de buitenzijde boekdelen. De moeite waard.

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?