Evaluaciones Hotel Kaiser in Tirol****

Kaiser in Tirol****
Evaluaciones Hotel Kaiser in Tirol****
Scheffau 11, A-6351, Scheffau am Wilden Kaiser

Hotel Kaiser in Tirol ha obtenido 9,1 sobre 10, basado en 54 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Kaiser in Tirol**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Scheffau am Wilden Kaiser. Además puedes encontrar 63 Fotos de vacaciones de Hotel Kaiser in Tirol**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Austria. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Tirol. Compara Hotel Kaiser in Tirol**** con otros alojamientos en Scheffau am Wilden Kaiser.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Kaiser in Tirol**** / Scheffau am Wilden Kaiser. Pero puedes agregar una.

54 evaluaciones para Kaiser in Tirol****

8,9
8,8
9,2
Fam. con jóvenes, May 2014
"Gezellig. Huiselijk. Topkwaliteit."traducir
Berrie Huijbregts

20/06/2014 Heerlijk hotel vlakbij verschillende liften. Prachtig gebied. Je loopt ook zo in 5 minuten de natuur in.

Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Een aanrader!"traducir
PLSJ

02/09/2013 Wij verbleven hier met onze zoons van 7 en 10 voor 4 nachten en het is ons uitstekend bevallen. De kamers waren ruim, fris, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze kinderen sliepen bij ons op de kamer in een stapelbed, voor 4 nachten was dit geen enkel probleem. Enige minpunt, onze kamer lag aan de straatzijde en het viel ons op hoeveel auto's er toch nog voorbij rijden. Prima uitvalsbasis om van alles te ondernemen en 's avonds werd er door de kinderen gevoetbald op een echt voetbalveld. Het buitenzwembad was met name koud. De ligweide was voorzien van ligbedden en parasols. Binnenzwembad had geen olympische afmeting maar was goed genoeg om even af te koelen na een lange wandeltocht. De sauna was niet toegankelijk voor onze kinderen, dat was wat typisch. Het eten was heerlijk! Bourgondisch genieten. Echt goed verzorgd en met liefde bereid.

Fam. con niños , Jul 2013
""Onze leukste vakantie ooit""traducir
Remko

30/07/2013 Zo omschreven de kinderen hun vakantie in dit hotel. De omgeving is mooi en het hotel is prachtig gelegen en goed bereikbaar. Alles ziet er netjes uit en ze doen graag iets extra's om het extra naar je zin te maken. Op een dag waren alle badlakens bijvoorbeeld in de vorm van een zwaan gevouwen en op de bedden gelegd. Dat soort dingen zijn niet noodzakelijk, maar toveren wel een extra glimlach op je gezicht.
Het eten is erg lekker en er is ruime keuze. Als je iets te drinken bestelt, krijg je standaard een groot glas vol. De kinderen waren 's middags en 's avonds bij het schepijs te vinden ;-).
Hele mooie sauna en binnenzwembad en ook het zwembad buiten is mooi en verfrissend. Jammer dat de sauna relatief kort per dag geopend is (ik dacht van 15 tot 18 uur).
Bij het hotel zijn ook 2 prachtige voetbalvelden. Het prachtige hoofdveld mocht helaas tijdens ons verblijf niet bespeeld worden (i.v.m. trainingskamp FC Baku), maar het trainingsveld was ook prima. Elke avond werd er gevoetbald.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Kaiser in Tiro...

Con mi pareja, Jun 2013
"Nog maar zelden in zo'n goed hotel gelogeerd"traducir
john6100

26/07/2013 Ik ga al jaren naar hotels op vakantie. Dit jaar naar hotel Kaiser in Scheffau. Voor ons zijn goede kamers, eten drinken heel belangrijk. Dit hotel heeft onze verwachtingen ver overtroffen. Elke avond deed de keukenprinses Frau Ela en haar collega's alle mogelijke moeite om lekkere gerechten voor te zetten. We komen daar zeker nog eens terug. Op de TV op de kamer was BVN; met een ethernetaansluiting op Internet had ik een goede, gratis, internetverbinding (wel zelf ethernetkabel meebrengen).
Eén minpuntje: de lunchpakketten, die je kon kopen: niet doen.

Fam. con niños , Jun 2013
"Super hotel, zeker een aanrader"traducir
freggel

27/06/2013 De algemene indruk, goed onderhouden hotel word ook dagelijks bij gehouden door een onderhoudsman.De kamers worden elke dag schoongemaakt en de handdoeken worden vervangen.Overal waar je komt kun je zien dat het de aandacht heeft.
Het uitzicht is aan alle kanten van het hotel mooi, ruime omgeving waar je op uit kijkt,het licht ook aan een rustige straat.
Het personeel is super behulpzaam en vriendelijk,ook tegen de kinderen.
Als je een all-in arrangement kiest voor een week,is het jammer dat de bar al dicht gaat om 10 uur,daarna is het op rekening.
Het restaurant is zeer netjes,goede bediening,ruime keuze elk moment van de dag.en het eten is er super lekker,maakt niet uit wat je eet.
Een ruime nette kamer,internet (wel even aan de balie een kabeltje halen) de indeling is goed,apart kinder bed.
Voor de kinderen is het ook een aanrader, binnenzwembad,buitenzwembad,kinderclub met begeleiding gehele week,kinder speeltuin,trampoline enz. enz..

Fam. con niños , Oct 2012
"Super, geweldig, fantastisch"traducir
Spiering

22/10/2012 een fantastisch hotel met een fijn zwembad en sauna, terras en speelgelegenheid voor kinderen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. En het eten is voortreffelijk, wat een uitgebreid buffet! De omgeving is schitterend mooi. voor herhaling vatbaar

Fam. con niños , Ago 2012
"Super voor kids en ouders!"traducir
katrien vandenbroec...

22/08/2012 super kindvriendelijk hotel, lekker eten, mooie omgeving, voldoende faciliteiten
enige minpuntje: matrassen zijn aan vernieuwing toe

Amigos, 2012
"LEUK VOOR KIDS"traducir
MIMI

01/08/2012 nogal aan de dure kant, maar zijn geld zeer waard, vooral het bio bad buiten is super !

Fam. con jóvenes, Jul 2012
"Een heerlijk hotel, waar het goed toeven is"traducir
Eric Heugens

09/08/2012 Hotel Kaiser is echt een aanrader. De personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt in een klein dorp aan de voet van het hohe Tauerngebergte. Het beschikt o.a. over een welness-ruimte (binnenbad, sauna), een buitenbad met ligweide, een fitness-ruimte. De hotelkamer was ruim. Met een prachtig uitzicht over Scheffau en de bergen. Dicht aan de weg (daardoor wel wat verkeerslawaai). De eetzaal is ruim. Jammer dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan. Daarentegen is het eten erg gevarieerd en overvloedig (schaam me soms, mag ook wel wat minder). Elke moreg een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, 's avonds valt er ook van alles te kiezen: voorgerecht, soep, salade, keuze uit vlees of vis en diverse bijgerechten en heerlijke desserts. Kortom uitstekend. Ook voor ouders met kinderen is dit een prima hotel.!!!

Fam. con niños , Jul 2012
"Fantastisch"traducir
Monique

13/07/2012 Op zoek naar ontspanning, op z'n tijd inspanning (bergen, wandelen, zwembad, binnen/buiten, sport), heerlijk eten in een kindvriendelijk hotel met een zeer goede service?
Stop met zoeken, hotel Kaiser boeken !! :-)

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?