Evaluaciones Hotel Posthotel Pfunds***

Posthotel Pfunds***
Evaluaciones Hotel Posthotel Pfunds***
Stuben 32, 6542, Pfunds

Hotel Posthotel Pfunds ha obtenido 7,5 sobre 10, basado en 27 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Posthotel Pfunds*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Pfunds. Además puedes encontrar 203 Fotos de vacaciones de Hotel Posthotel Pfunds*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Austria. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Tirol. Compara Hotel Posthotel Pfunds*** con otros alojamientos en Pfunds.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Posthotel Pfunds*** / Pfunds. Pero puedes agregar una.

27 evaluaciones para Posthotel Pfunds***

7,7
7,2
6,6
Con mi pareja, 2014
"Super goed en mooi hotel"traducir
Simone
Ubicación con respecto a las pistas de ski

23/02/2014 Wij komen al jaren in Pfunds. Een leuk klein dorpje. Met de auto rijdt je in ongeveer 20 min. naar de piste, maar er loopt ook een skibus.
Je hebt hier toegang tot meerdere skigebieden. Nauders (20 min.), maar ook Serfaus-Fiss-Ladis en Samnaun-Ischgl en nog wat kleinere banen.
Het hotel is super. Je hebt keuze uit 2 verschillende 3 gangendinee, wat voortreffelijk smaakt en eruit ziet. Het ontbijt is in buffetvorm, ook heel lekker. Daarnaast kun je gebruik maken van verschillende faciliteiten als zwembad, sauna en nog meer wellness faciliteiten, maar ook na het skiën koffie en gebak.
'S Avondshow kun je heerlijk ontspannen bij de open haard.
Daarnaast is het personeel über vriendelijk. Alles kan en niets is te gek. Wij blijven hier komen en ik kan het iedereen aanraden!!!

Con mi pareja, Jun 2013
"Schitterend"traducir
meersmanjm
Ubicación con respecto a las pistas de ski

09/08/2013 het vernieuwde hotel, tegenover het oudere Hotel Post is gewoon schitterend; Hier hebben echte vaklui met goede smaak gewerkt. De opvang is vriendelijk, de kamers extra net en modern ingericht, de bedden goed. Kortom: geen moment twijfelen als je in deze mooie buurt vertoeft!

Fam. con niños , Dic 2011
"Leuk en Betaalbaar!"traducir
jbs
Ubicación con respecto a las pistas de ski

17/01/2012 Dit Hotel hebben wij op Oudejaarsavond op doorreis bezocht en is ons goed bevallen.Er zit een nieuwe eigenaresse in die er alles aan doet om het haar gasten naar hun zin te maken.Helaas geen eten a la carte, alleen een dagmenu ( niks mis mee, maar voor sommige die niet alles lusten..) kosten een tientje met salade, soep , hoofdgerecht en toet!Kamers zijn gedateerd,maar wel schoon en met tv.Tevens zit er een zwembad bij en is de ligging midden in het dorp.Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar, maar niet voor 2 weken.

Fam. con niños , Mar 2011
"Nooit meer!"traducir
M. Soons
Ubicación con respecto a las pistas de ski

14/03/2011 Groot hotel in klein dorp tussen drie fantische skigebieden in. Hotel dient als plaatselijk carnavals café. Hierdoor is de geluidsoverlast op vrijdag en maandag door de live carnavalsband tot 02.30 enorm ververlend geweest. Onze kamer lag helaas op de eerste verdieping (nr. 115) van de Gasthof. De eigenaren waren op die bewuste avond zelf in zo'n dronken toestand dat ze niet voor rede vatbaar waren voor de geluidsoverlast. De andere avonden was de disco beat tot 02.00 aanwezig. Een andere kamer kon men niet geven ivm drukte. De kamers in het hotel aan de overkant waren moderner en rustiger.

Viaje en grupo, Feb 2011
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"traducir
Peter Lammens
Ubicación con respecto a las pistas de ski

27/06/2011 Tsja,...voor echte luxe moet je hier niet zijn. Wij komen hier al jaren en zijn uitermate tevreden. Het best kun je de kamers in het hotel boeken en niet in het Gasthof (waar ook gedineerd kan worden). De meeste Gasthof kamers hebben last van de disco onderaan het Gasthof. Helaas heeft de bank er de stekker uit getrokken en is het Hotel/Gasthof per mei 2011 gesloten. Jammer, wij hadden er volgend jaar weer naar toe zullen gaan. De familie Senn en mitarbeiter zetten hun werkzaamheden voort in het gerenoveerde Hotel Sonne (ook in Pfunds). Wij hebben al weer geboekt.

Viajando sólo, Feb 2011
"Vergane glorie"traducir
Elisabeth

12/05/2011 Wat een slecht hotel, vier sterren onwaardig.
Ik had een kamer om te huilen, met een bed waar ik mij voor zou schamen om hier mensen op te laten slapen.
De kamer had geen uitzicht, was donker.
Veel herrie 's avonds.
Service zeer matig.
Het eten was redelijk.
Kortom een hotel om nooit meer naar terug te gaan.

Fam. con jóvenes, Feb 2011
"Prima hotel en Gasthof"traducir
Edwin Boxma
Ubicación con respecto a las pistas de ski

05/03/2011 Hotel Zur Post is een gemoedelijk hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, zowel voor jong, oud en met kinderen.
Wij waren er in februari met twee kinderen van 13 en 16 jaar.
Wij zaten in het hotel zelf van Post, want dan zit je bij het zwembad, sauna en
ontbijtzaal, dit alles bij de prijs inbegrepen, de bedden voor de kinderen zijn helaas iets aan de krappe kant en alleen voor het avondeten moest je 7m de straat over naar Gasthof Post, maar dan heb je wel gelijk een avondwandelingetje gehad ( ha ha). Er was drie keer in de week live muziek in de hotelhal en regelmatig dans muziek in de western saloon, met diverse thema's. Bij het avondeten waren bier, wijn en frisdranken bij inbegrepen. Wij gingen via de Rechenpass in Nauders 13km of Italië 17km van het hotel skiën met één skipas. Wij hebben het heerlijk gehad met een goed hotel waar wij zeker nog wel een keer terug komen.
Echt een aanrader.

Amigos, Abr 2010
"Cooler Kurztrip"traducir
Fam. B.
Ubicación con respecto a las pistas de ski

05/04/2010 Das Hotel Post ein guter Ausgangspunkt für Touren nach Samnau, Schweiz oder Südtirol!

Fam. con jóvenes, Dic 2009
"Prima hotel"traducir
Anneke Blaauw
Ubicación con respecto a las pistas de ski

02/01/2010 echt een mooi traditioneel oostenrijks hotel.Heerlijk eten.heerlijk warm zwembad.
Klein leuk dorpje.Even uitkijken met de skibus .Rijdt s ochtends drie keer.middags
om 15.00 en 16.00 terug.Of de postbus nemen,niet gratis.Wel een skikaart kopen,kan in het dorp,anders kom je de skibus niet in!Wij waren er dec.2009,
geweldige vakantie! Met de nachtbus,goed te doen......
Wij zaten in de ambient kamers, die zijn iets duurder, maar dan heb je alles wel net iets luxer. En toegang tot het zwembad en sauna gedeelte.

Fam. con jóvenes
"Heerlijk hotel"traducir
Sandra

02/09/2009 Niks te klagen over dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen.
Grote kamer met een aparte slaapkamer voor onze zoon.
Het eten was heerlijk,ook het ontbijt was goed.
Al het personeel was erg aardig.
Gezellig teras,en het hotel zag er schoon en keurig netjes uit.
Leuk zwembad,met sauna,stoombad e.d waar je gratis gebruik van mag maken.
Hier komen we zeker nog eens terug!

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?