Evaluaciones Hotel Aktiv Hotel Elan***

Aktiv Hotel Elan***
Evaluaciones Hotel Aktiv Hotel Elan***
Lenzweg 294, A-6311, Oberau

Hotel Aktiv Hotel Elan ha obtenido 8,9 sobre 10, basado en 88 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Aktiv Hotel Elan*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Oberau. Además puedes encontrar 38 Fotos de vacaciones de Hotel Aktiv Hotel Elan*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Austria. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Tirol. Compara Hotel Aktiv Hotel Elan*** con otros alojamientos en Oberau.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Aktiv Hotel Elan*** / Oberau. Pero puedes agregar una.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 siguiente

88 evaluaciones para Aktiv Hotel Elan***

9,2
8,8
9,5
Amigos, May 2014
"Prachtige ligging"traducir
André Verhoog

07/09/2014 Wij hebben een heerlijke week gehad in dit fijne Hotel. Personeel zeer vriendelijk, kamers prima schoon en het uitzicht is grandioos. Ook het eten is erg goed en smaakvol. De omgeving is prachtig met vele wandelpaden. Voor herhaling vatbaar.

Fam. con niños , Mar 2014
"Top en voor herhaling vatbaar!"traducir
Carolien
Ubicación con respecto a las pistas de ski

28/03/2014 We zijn geweest met onze 2 kinderen van 10 maanden en net 3 jaar. Wat een feest. Elke avond werd trouw ons potje voor de baby opgewarmd, de fruithap kon indien nodig de koelkast in, de lepeltjes en flesjes konden mee de vaatwasser in. Onze (normaliter introverte) peuter kreeg een keer vaker frietjes in plaats van bijvoorbeeld aardappelen, een keer vaker ijs ipv pudding of gebak als toetje en ze zat keer op keer te zingen aan tafel, te klessebessen met kok Gijs, serveerster Yvonne of Manfred die buiten aan het stucen was.
Omdat onze baby ook 's morgens nog slaapt, konden we ons vlak voor het ontbijt melden bij de schoonmaaksters; zij zorgden dan dat onze kamer eerst ging, zodat de baby lekker naar bed kon 's morgens. En schoon was 't.

Fam. con niños , Mar 2014
"Prachtig hotel, mooi gelegen!"traducir
Yomina
Ubicación con respecto a las pistas de ski

15/03/2014 Van 8 tot en met 14 maart zijn wij in dit hotel geweest. Het hotel ligt heel mooi, tot in de avond zon op het terras. De kamers zijn ruim, sommigen hebben een nieuwe badkamer, erg mooi geworden, sommigen hebben nog een jaren 70 badkamer met bad, maar alles ziet er keurig uit. Alle kamers hebben balkons. Bedden liggen prima. Overal is het heel schoon. Het eten (keuzemenu uit drie dagschotels, waarvan 1 met bijbetaling) is prima. De eigenaars zijn vriendelijk, gastvrij en servicegericht. Met name de weekendserveerster heeft ons hart gestolen, wat een vrolijk meisje. We hadden twee verjaardagen en er was versiering, flesje bubbels en we konden taart bestellen. Bij vertrek kregen we koffie mee en lunchpakketten omdat we 's morgens niet ontbeten in het hotel. De skilift ligt op 3,5 km afstand. Gratis wifi in de hal en de stube.

Con mi pareja, Ene 2014
"Een echte aanrader"traducir
tiny van der veen
Ubicación con respecto a las pistas de ski

30/01/2014 wat was dit een heerlijke vakantie echt geweldig bedankt Willem en Gijs en Yvonne voor de goede servies
het is een echte Aanrader
zeker voor herhaling maar dan ook met de kinderen wat zullen die hun daar ook vermaken

Fam. con jóvenes, Dic 2013
"Geweldige week gehad!"traducir
Fam. Beentjes
Ubicación con respecto a las pistas de ski

30/12/2013 Tijdens de kerstweek zijn wij te gast geweest bij Willem en Justyna. We hebben er een fantastische week gehad. Willem is het gezicht naar de buitenkant en is bijzonder gastvrij en relaxed. Alles kan, niets is te dol. Dit is ook overgeslagen op zijn personeel. Van de keuken, de bediening tot de schoonmaak: zij zijn allemaal erg vriendelijk en heel erg servicegericht. Aan alles wat je vraagt wordt voldaan. Zijn de kinderen bijvoorbeeld niet zo enthousiast over het avondmenu? Dan kunnen er zelfs frikandellen gemaakt worden. Het hotel ligt op 5 minuten rijden van het grote skigebied van Auffach, de skibus stopt voor de deur. Aan het eind van de dag is het gezellig vertoeven in de bar van het hotel. En daarna schuif je zo aan voor het 3-gangendiner waar kok Gijs al de hele dag mee bezig is geweest; er kan gekozen worden uit twee hoofdgerechten.
Als je kinderen dan vragen of we toch echt volgende jaar weer heen gaan, dan kun je maar een ding doen en dat is weer boeken. Tot volgend jaar!

"Super+hotel+een+aanrader"traducir
martin
Ubicación con respecto a las pistas de ski

11/01/2014 Voor de derde keer nu geweest en we zijn er nog steeds niet uitgekeken. Super service perfecte bediening en goed eten. Voor elk wat wils en niets is onmogelijk hier. Kortom voor herhaling vatbaar.

"Super hotel"traducir
Fam. visser
Ubicación con respecto a las pistas de ski

28/12/2013 Een super leuk hotel, voor jong en oud.
Zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel.
Skibus stopt voor het hotel.
Mooie kamers en het zwembad erbij is een pluspunt.
De hotelbar is erg gezellig om na een dagje skiën te horen hoe andere de dag hebben doorgebracht.

Fam. con niños , Dic 2013
"Zeer gastvrij en vriendelijk hotel"traducir
hagebeek
Ubicación con respecto a las pistas de ski

27/12/2013 Goed en gemoeddelijk hotel waar niets teveel is. Persoonlijke behandeling en een gezellige bar. Aanrader en voor herhaling vatbaar. Heerlijke kerstvakantie!

Con mi pareja, Sep 2013
"Heerlijke vakantie"traducir
paul
Ubicación con respecto a las pistas de ski

24/09/2013 Geweldige vakantie gehad in mooi hotel, waar de service en bediening van een hoog niveau zijn.
Je kunt hier prachtige wandelingen maken. De routes zijn bij de receptie (gratis ) verkrijgbaar.
Vanaf het balkon mooi uitizicht over de almweides en bergen.
Eigenlijk kan ik alleen maar positiefs melden over dit hotel, en dit dal .

Con mi pareja, Sep 2013
"Lekker ontspannen"traducir
Klaas van Elk

18/09/2014 Prima accommodatie. Vriendelijk en servicegericht personeel. Verkeerd type kamer geboekt; we konden de volgende dag naar de door ons gewenste kamer. Avondeten lekker en gevarieerd, ontbijtbuffet ook goed.
Nuttige wandeltips van Willem. We zijn hier inmiddels twee keer geweest en komen zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 siguiente

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?