Evaluaciones Apartamento Moswitzer***

Moswitzer***
Evaluaciones Apartamento Moswitzer***
9071, Köttmannsdorf

Apartamento Moswitzer ha obtenido 9,0 sobre 10, basado en 2 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Apartamento Moswitzer*** y otros datos útiles para tus vacaciones en Köttmannsdorf. Además puedes encontrar 2 Fotos de vacaciones de Apartamento Moswitzer*** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Austria. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Carintia. Compara Apartamento Moswitzer*** con otros alojamientos en Köttmannsdorf.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Moswitzer*** / Köttmannsdorf. Pero puedes agregar una.

2 evaluaciones para Moswitzer***

8,6
7,2
9,6
Fam. con niños , Jun 2010
"Prachtig uitzicht"traducir
Regina
Cantidad de espacio

25/08/2010 Zijn alweer een aantal weken terug van Oostenrijk. We zijn naar Haus Moswitzer geweest. Appartement zag er erg schoon uit en de bedden waren ook van goede kwaliteit. Inrichting en badkamer zijn gedateerd, maar functioneerd. Eigenaren zijn erg vriendelijk en proberen het je naar je zin te maken. Uitzicht vanaf het appartement is echt prachtig. Er is een grote tuin waar je gebruik van mag maken. Voor de kinderen vind ik het persoonlijk niet zo'n goede plek. Er is geen zwembad(je) waar je bijv. na het eten nog even in kan zwemmen. En dat is wat onze dochter wel erg graag doet.
Daar staat dan wel tegenover dat er in de omgeving genoeg te doen is, ook voor kinderen. Wij hebben een KärntenCard gekocht en daar kan je bij heel veel attracties, dierentuinen, zwembaden, enz. gratis naar binnen. Bij andere activiteiten kan je met kortingen naar binnen. De kosten van zo'n kaart heb je er zo uit. Voor volwassenen is dit appartement zeer de moeite waard, voor kinderen iets minder.

Fam. con niños , Jul 2009
"Zeer mooi appartement"traducir
Robin
Cantidad de espacio

30/07/2009 Zeer mooi huis gelegen hoog in de bergen, ideaal voor als je van rust houd.
Het huis is degelijk ingericht, zeer goede bedden.
De eigenaar en de familie zijn zeer gastvrij en zorgen dat het in je vakantie aan niets ontbreekt, zoals het hoort vind ik.
Het enige min puntje is dat er geen restaurantje op loop afstand is.
Wij hebben er in ieder geval een heerlijke week gehad.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?