Evaluaciones Terra Mystica

27 noviembre 2014

Terra Mystica
Evaluaciones Terra Mystica
Bleiberg-Nötsch 91 , 9531, Bad Bleiberg

¿Quieres saber que han opinado otros de Terra Mystica en Bad Bleiberg? En esta página puedes leer los comentarios de Terra Mystica.
Terra Mystica ha obtenido 7,3 sobre 10, basado en 13 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre Terra Mystica en Bad Bleiberg? Lee las opiniones sobre Terra Mystica en esta página. Puedes ver 6 Fotos de vacaciones de Terra Mystica. ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Austria. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Carintia. Ver todos los alojamientos cerca de Terra Mystica en Bad Bleiberg.

13 evaluaciones para Terra Mystica

Fam. con niños , Jul 2014
"Alleen voor kleine kinderen."traducir
c_berg74

12/10/2014 Alleen voor hele kleine kinderen, die van ons waren 13 en 9 en 9 jaar is al te oud. En ze hebben geen Engelstalige rondleiding dus wij verstonden er geen klap van.

Con mi pareja, Jun 2014
"Gedateerd"traducir
Sacha Bouman

06/07/2014 Gedateerd thema park. Met een gids wordt je door een mijn geleid. In de mijn zijn op strategische plekken wat video voorstellingen. Het woord digitaal is hier nog niet begrepen.

Con mi pareja, May 2014
"Terra Mystica"traducir
Paul Meier

03/06/2014 Das war absolute Spitze. Ein Tag der alle im Gedächtnis bleiben wird.

Fam. con niños , Jul 2013
"Interessant"traducir
Edwin

02/08/2013 jammer dat er alléén verteld wordt in het Duits!

Fam. con niños , 2012
Magda

20/07/2012 Świetne miejsce które warto polecić kazdemu zwiedzającemu

Fam. con jóvenes, 2012
Karol

19/07/2012 Wspaniałe miejsce które powinno się każdemu spodobać. Znajdziesz tutaj wiele ciekaych rzeczy ;)

Fam. con niños , Jul 2012
"Leuk met kinderen bij slechter weer"traducir
Fam Dekker

05/08/2012 Terra Mystica gaat met rondleidingen in een jas en broek van het park ter bescherming eigen kleding. Duurt 1,5 uur en het is er 8C. Je daalt met een glijbaan af in een mijn waarin diverse films e.d. worden vertoond. Tevens schatzoeken voor de kleintjes en toch met een "trein".

Viaje de negocios, 2012
Przemek

12/07/2012 Bardzo fajne miejsce, idealne na zwiedzanie podczas podróży, polecam

Fam. con niños , Jul 2011
"Heel bijzonder"traducir
Sissi

21/05/2012 Leuk om een keer te doen met het gezin. Wel alleen in het Duits. Bijzondere mineralen grotten. Mooie lasershow en het treinritje aan het eind is super. Minder leuk vond ik persoonlijk de lift weer naar boven.... :(

Con mi pareja, 2011
"Polecam"traducir
Dominik

20/07/2012 Świetne miejsce. Polecam

¿Sueles pasar las vacaciones de navidad con familia?