Desde $ 201
Divi Village Golf & Beach Resort****
Evaluaciones Hotel Divi Village Golf & Beach Resort****
J.E. Irausquin Blvd 93, 1, Aruba

Hotel Divi Village Golf & Beach Resort ha obtenido 8,8 sobre 10, basado en 37 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Divi Village Golf & Beach Resort**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Aruba. Además puedes encontrar 79 Fotos de vacaciones de Hotel Divi Village Golf & Beach Resort**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Divi Village Golf & Beach Resort****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Aruba. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Aruba. Compara Hotel Divi Village Golf & Beach Resort**** con otros alojamientos en Aruba.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Divi Village Golf & Beach Resort**** / Aruba. Pero puedes agregar una.

37 evaluaciones para Divi Village Golf & Beach Resort****

8,6
8,1
8,9
Fam. con niños , Mar 2013
"Super locatie"traducir
Corrie Hokken

30/03/2013 Zijn met 4 volwassenen, kindje van bijna 2, en baby van half jaar net terug van een heerlijke vakantie.
2 Appartementen gehuurd waarvan 1 met slaapkamer en extra douche.
Alles aanwezig van oven , wasmachine/droger,strijkplank en strijkijzer,afwasmachine incl poeder.Zeer grote koelvriescombi, kookstel koffiezetapparaat incl. filterzakjes.
Het baby bedje was aan de kleine kant het meegenomen opvouwbare matras paste er niet in en hebben we maar een beetje dubbel gevouwen

Wij hadden all-in en hebben niet zelf gekookt maar zijn heerlijk bij Mulligan's gaan eten echt top en het soms wel lange wachten waard.
Het ontbijtbuffet vonden we bij tamarijn het beste, bij divi vilage wat minder keus.Maar het is maar wat je zelf het lekkerst vindt dus gewoon uitproberen.

Van de heen en weer rijdende shuttles hebben we geen gebruik gemaakt want alles is prima aan te lopen.

Rond zwembad werd niet schoongemaakt vloer was vies.

Maar een heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Viaje en grupo, Nov 2012
"Erg mooi resort, groot min punt is de slaapbank"traducir
mevrouw Schrikkema

11/12/2012 Voor een 4 persoon app. was er 1 bed voor twee pers. en een slaapbank. Maar de kwaliteit van de slaapbank was zo slecht , het lig comfort dat je er niet op uit rust wat de vakantie niet ten goede komt

Con mi pareja, Nov 2012
"Top locatie"traducir
Rins

03/12/2012 Zijn net terug, en het was in 1 woord geweldig!! Al meerdere keren op Aruba geweest, oa ook in Manchebo beach. Dat is ook een geweldige locatie, alleen is de prijs behoorlijk omhoog gegaan!

Appartement wat wij hadden was erg groot, badkamer groot met aparte douche en bad! Keuken met van alles er in.
Heerlijk rustig op het park, mooi zwembad etc etc! Laatste dag was ook goed geregeld, konden na een dagje strand in kamer om ons te verkleden, in 1 woord geweldig!!
Aanrader is wel om een auto te huren als je wat meer wilt zien.

Wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Divi Village G...

Fam. con niños , Ago 2012
"Top Resort!"traducir
fernanda.revers

30/08/2012 Meerdere keren in Aruba geweest, Divi Village voor het eerst.Geen spijt gehad!!
We hebben genoten, bijna alles was perfect.
Wij hadden een gerenoveerde appartement (toren c)) dus dat was heel lekker.
Het appartement werd iedere dag goed schoongemaakt, erg prettig.

Con mi pareja, May 2012
"Mooi resort aan prachtig bounty strand"traducir
Yvonne

07/06/2012 Goed onderhouden en schoon resort. Hoort ook bij divi all in en tamarijn, park is daardoor erg groot. Er rijden handige karretjes - verlengde golfkarretjes- rond die je overal gratis heen brengen. Leuke en goede restaurants, wel duur. Drie grote supermarkten vlakbij (geen auto voor nodig), zodat je boodschappen kan doen. De dichtstbijzijnde Super Food is een soort jumbo, allemaal bekende producten. In de kamers van de village zitten goede keukens, met ruime koelkast zodat je prima zelf kunt koken. De afwas wordt de volgende dag zelfs voor je gedaan. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Strand is werkelijk fantastisch!! Ligbedjes zijn wel aan vernieuwing toe. Op loopafstand zit bushalte waarvandaan je voor 1,30 dollar naar Oranjestad kan, erg leuk plaatsje.

Con mi pareja, Abr 2012
"Fantastisch hotel"traducir
Yvette

22/07/2012 Mooi hotel, vriendelijk personeel en een mooie golfbaan. Restaurants zijn ook goed. Ligging is ook prima. Auto is wel aan te raden, als je wat meer van het eiland wilt zien. Al met al een geweldige vakantie gehad!

Con mi pareja, Mar 2012
"Heerlijke vakantie gehad"traducir
ilse_6

19/06/2012 Na een lange vlucht aangekomen bij Divi Golf & Beach resort, toch altijd spannend om te zien waar je terecht komt. Het complex is ruim opgezet, mooie open lobby, ziet er netjes verzorgd uit. Naar de kamers word je met golfkarretjes gebracht! Ik had wel gelezen dat er een nieuw en nog te renoveren gedeelte was, helaas zaten wij toch in het oudere gedeelte. Kamer was prima, maar badkamer verouderd. De volgende dag gevraagd of er in het nieuwe gedeelte een kamer vrij was, en dat was zo. Erg netjes, schoon, luxe, 2 badkamers, helemaal super! Personeel is vriendelijke, ontbijt lekker (wij gingen liever naar t buffet ontbijt want hier heerlijke wentelteefjes!). Op het terrein lopen veel Iguana's etc, dus altijd opletten waar je loopt, maar erg leuk. Wat wel jammer is en blijft... reserveren van de bedjes bij zwembad/strand, dus als je iets later bent.. geen plek! Wel veel Amerikanen in het complex, zijn soms luidruchtig en groeperen graag. Wij hebben ons goed vermaakt!

Con mi pareja, Mar 2012
"Netjes en mooi aangelegd"traducir
kuur

10/04/2012 keurige kamers, alles zeer verzorgd, om uit eten te gaan, buiten het hotel, moet je met de bus, er is niets in omgeving. Mooie zwembaden, dicht bij het prachtige strand. Wel heel jammer dat je s'morgens om 7 uur er uit moet, om je handdoek bij een parasol te leggen, om half acht is er op het strand geen parasol meer te krijgen. Op de stoelen liggen soms de hele dag handdoeken, en dan komen die mensen een half uurtje of helemaal niet. Jammer dat daar niets aan gedaan wordt.

Fam. con niños , Feb 2012
"TOP, Geweldig, heerlijk"traducir
vincent

07/03/2012 10 keer aruba en de eerste keer in divi village, wat waanzinnig. we hadden all in gedaan (kinderen tot 17 jaar betalen alleen de vliegreis), bij die allin hoorde hotel tamarijn, divi divi en divi village (incl Mulligans) echt iedere dag was een feest om wakker te worden(de kamer was 65 m2 groot) en weer een topdag te houden op het paradijs.
de prijzen zijn wel in de jaren flink opgelopen bij de diversen bars/restaurants die het eiland kent, dus de volgende keer aruba, weer allin, want als je keus hebt uit 11 restaurants en 13 barren, heb je keuzes genoeg.
kidsclub erg leuk, avondprogramma leuk, in 1 woord geweldig.
de prijs viel ons voor 12 dagen erg mee

Con mi pareja, 2011
"Prima resort! Erg mooi"traducir
vandenbelt11

31/12/2011 Wij zijn net terug van een combireis (Aruba/Curacao/Bonaire) en waren als eerste op Aruba. Divi is een heel mooi resort met erg mooie appartementen. De prijzen voor uit eten gaan waren erg duur vandaar dat we zelf gekookt hebben wat er prima kon. De bedden waren heerlijk zacht, dit viel ons op omdat het resort erna keiharde bedden had. Ook was het appartement erg schoon vergeleken met de andere 2 waar we geweest zijn. Strand is aan de andere kant van de weg, ook erg mooi. Op het moment dat wij er verbleven is net de nieuwe receptie geopend wat een goede verbetering is. Kortom, een superverblijf daar gehad!