Maritim****
Evaluaciones Hotel Maritim****
Heumarkt 20, D-50667, Colonia

Hotel Maritim ha obtenido 8,5 sobre 10, basado en 29 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Maritim**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Colonia. Además puedes encontrar 23 Fotos de vacaciones de Hotel Maritim**** en Zoover. Puedes ver 1 Video de Hotel Maritim****. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Alemania. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Renania del Norte-Westfalia. Compara Hotel Maritim**** con otros alojamientos en Colonia.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Maritim**** / Colonia. Pero puedes agregar una.

29 evaluaciones para Maritim****

7,7
Con mi pareja, May 2014
"Heel fijn weekend gehad!"traducir
Elle

05/05/2014 Heel fijn hotel, overweldigende hal ...
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, een ontbijtbuffet met alles erop en eraan (moeilijk iets te bedenken dat je niet kon eten), mooie, nette kamers, super douche.

Verkaufsassistentin Abigail Dalbert, 15/05/2014
El propietario dice::  Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback and for staying at our hotel. We are pleased to see that you felt comfortable during your stay in our hotel. We are already looking forward to welcome you again at the Maritim Hotel Köln. Kind regards Abigail Dalbert Guest Relations Manager Maritim Hotel Köln

"Zeer goed"traducir
mevrouw Groenen

07/01/2014 Zeer goed hotel. Gunstige ligging. We waren er in december. De kerstmarkt (Heumarkt) op loopafstand. Ook andere kerstmarkten in de omgeving en centrum te voet bereikbaar.Zeer goed en zeer uitgebreid ontbijt. Scrumbled eggs, gehaktballetjes, spek, div.jamsoorten. Yoghurt. Veel broodjes. Te veel om op te noemen. Zelfs een visbuffet met gerookte zalm en soort haring (rolmops), champagne en bronwater. Een volle kan met koffie of thee voor 2 personen, Groot hotel maar je merkt hier door de indeling niets van.

Verkaufsassistentin Abigail Dalbert, 15/05/2014
El propietario dice::  Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback and for staying at our hotel. We are very glad to hear that you have enjoyed your stay with us and we are already looking forward to welcome you again at the Maritim Hotel Köln. Kind regards from Germany Abigail Dalbert Guest Realtions Manager Maritim Hotel Köln

"Dit nooit meer!!!!"traducir
vital

15/12/2013 Vandaag terug gekomen van dit onaangename hotel.
Bij aankomst een kamer gekregen met losse wc-bril, schimmel in de douche en een spinnenweb. Bij aankomst stonden overal in de gangen vuile borden en bestek van de roomservice. Dit was om 19.00u. Om 23.00u rond alles er nog. Na een klacht kregen we een andere kamer, deze was ok. Bij het ontbijt geen plaats en na 15 minuten rondwandelen eens gevraagd, antwoord hierop: er is geen plaats meet, blijf maar zoeken. Allesbehalve vriendelijk. Bij vertrek wilden ze ons de parking laten betalen, nochtans was deze betaald bij boeking. Na discussie en laten zien van de reservering kregen we toch een parkingticket. Ik kom regelmatig op hotel, maar dit was zelfs geen 3 sterren waard.

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Maritim**** en...

"Heerlijke dagen gehad!"traducir
Sanne

11/03/2014 We zijn in de dagen voor kerst een aantal dagen in dit hotel geweest. De ligging van het hotel is super ten opzichte van de kerstmarkten en het winkelgedeelte. Het ontbijt is heerlijk en we konden zelfs champagne drinken! Het hotel ziet er van binnen erg mooi uit en het personeel is vriendelijk. De kamers zijn prima, met een heerlijke douche! Alleen jammer van de extreem dunne kussens.. zowel ik als mijn vriend vonden dit niet erg lekker slapen. Verder echt een toptijd gehad!

Verkaufsassistentin Abigail Dalbert, 15/05/2014
El propietario dice::  Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback and for staying at our hotel. We are very glad to hear that you have enjoyed your stay with us and we are already looking forward to welcome you again at the Maritim Hotel Köln. Kind regards from Germany Abigail Dalbert Guest Relations Manager Maritim Hotel Köln

Con mi pareja, Nov 2013
"Zeker de moeite waard"traducir
jeannetterem

01/12/2013 je zit midden in t centrum overal dichtbij op loopafstand. het zwembadje was de eerst paar dagen dicht jammer.kerstmarkt voor de deur.

Fam. con niños , Ago 2011
"Uitstekend ontbijt, ruime kamers, centrale ligging"traducir
Patricia

20/08/2011 Hotel Maritim is een uitstekend 4-sterren hotel. Het ontbijt is overvloedig en (di)vers. Ruime keuze en ruime openingstijden. Junior suite is zeer ruim en netjes. Lekker zwembad met ook zeer ruime openingstijden. De ligging is zeer centraal; aan de Rijn-promenade, met om de hoek het drukke uitgaansleven en de winkelstraten. Ook opstapplaats voor de hop-on-hop-off-bussen is om de hoek. Verder nabij uitvalswegen, en dichtbij bezienswaardigheden zoals chocolademuseum, de Dom en diverse musea. Keulen is verder een heerlijke stad; lekker eten, leuke terrassen en grote promenade.
De minpunten van het hotel: geen gratis Wifi en in de restaurants wordt nog gewoon gerookt. Maar ondanks dat, reden genoeg om terug te komen.

Amigos, Jul 2011
"Super ligging"traducir
Sjoerd

31/07/2011 Het hotel licht meteen aan de altstad waar alles te doen is. Het hotel ziet er erg mooi uit. De lobby is zo overweldigend dat de kamers een beetje tegenvallen. Echter zijn deze wel functioneel en is er verder niets mis mee maar ze missen gewoon dat beetje extra. Verder hadden we het hotel via 'touroperator' geboekt hierdoor hadden we een erg goeie prijs. Zo werden we echter ook behandeld het pasje van de deur werkte niet maar we moesten niet klagen aangezien we minder betaald hadden.

Con mi pareja, 2011
"Belevenis"traducir
statenpolis

18/04/2011 Het Maritiem ligt zeer centraal bij de Altstadt,
in de meeste kamer uitzicht op de Dom.
Een fraai, zeer fraai, gebouw, met een soort
van binnentuin met vele winkeltjes.
Zwembad, parkeren onder hotel en zeer dicht
bij het Centrum ( ca 250 m van de Hohestrasse en
dus ook de Kaufhof).
Zeer aan te bevelen.

Fam. con niños , 2011
"Fantastisch"traducir
kurt-landerie

14/01/2011 Hotel is groot maar zeer mooi. ideale uitvalsbasis naar centrum. Het onbijt is tot 11u en je hebt van alles in overvloed. Grote en mooie kamers.

Con mi pareja, Dic 2010
"Super hotel"traducir
marianne

05/01/2011 Net terug van 3 dg in maritim hotel wij zijn er nu 3 keer geweest,we hadden helaas een standaard kamer erg warm een min punt.

Het zwembadwater was heerlijk warm 28 gr + de sauna was ook goed van temperatuur.

Het ontbijt is geweldig alles is er + champagne en heerlijke koffie.

Binnen 3 min zit je midden in de stad geweldig
en hele mooie winkels echt een aan rader.

De parkeer garage kost 17 ,- euro per 24 uur.

La gente más simpática las encuentras en: