Evaluaciones El Dom de Colonia (Catedral)

20 abril 2014

El Dom de Colonia (Catedral)
8,4
Evaluaciones El Dom de Colonia (Catedral)
Domkloster, 50667, Colonia

¿Quieres saber que han opinado otros de El Dom de Colonia (Catedral) en Colonia ? En esta página puedes leer los comentarios de El Dom de Colonia (Catedral).
El Dom de Colonia (Catedral) ha obtenido 8,4 sobre 10, basado en 124 evaluaciones
¿Quieres saber qué es lo que piensan otras personas sobre El Dom de Colonia (Catedral) en Colonia ? Lee las opiniones sobre El Dom de Colonia (Catedral) en esta página. Puedes ver 276 Fotos de vacaciones de El Dom de Colonia (Catedral). Hay 4 Videos de El Dom de Colonia (Catedral). ¿Todavía te estás orientando? Compara alojamientos en Alemania. Aquí puedes encontrar todas las posibilidades para pernoctar en Renania del Norte-Westfalia. Ver todos los alojamientos cerca de El Dom de Colonia (Catedral) en Colonia .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente

124 evaluaciones para El Dom de Colonia (Catedral)

Con mi pareja, Abr 2014
"Indrukwekkend"traducir
sjorskassing1976

16/04/2014 Zeker de moeite waard om de ruim 550 treden naar boven te klimmen (geen hoogtevrees hebben!)

Fam. con niños , Ene 2014
"Hoogtepunt"traducir
Roel

06/01/2014 Hoogtepunt, kan niet missen en is echt een richtpunt als je de stad verder niet zo goed kent.

Con mi pareja, Ene 2014
"Geweldig"traducir
goof.pruissen

05/01/2014 Onvoorstelbaar dit bouwwerk, hier krijgen wij geen genoeg van.
Jammer dat er geen orgel muziek te gehore wordt gebracht.

Fam. con jóvenes, Dic 2013
"Grote indrukwekkend kerk"traducir
hugolagae

04/01/2014 Valt op door zijn grootsheid aan de binnenkant. Eerder vervuilde gevel aan de buitenkant doch centraal gelegen in Keulen. Meerwaarde voor de stad

Con mi pareja, Dic 2013
"Het is oud en vies en niet eens mooi."traducir
a.coelman

22/12/2013 Geen toelichting, onderwerp is duidelijk

Die van Milaan is veel mooier.

Con mi pareja, Dic 2013
"Enorm mooi van buiten"traducir
Hille

16/12/2013 Van buiten erg indrukwekkend, helemaal bij nacht. Van binnen ook mooi.

Viaje en grupo, Dic 2013
"Prachtige kathedraal !!!"traducir
KevinVerlinde

17/12/2013 Prachtig gebouw die je toch eens moet gezien hebben als je in Keulen komt.

Amigos, Dic 2013

01/12/2013 heel indrukwekkend zeker naar toe gaan

Viaje de negocios, Nov 2013
"De moeite waard"traducir
marleen

11/01/2014 de moeite waard Maar spreek de monniken niet aan...die zijn helaas niet zo vriendelijk, een collega van ons zit in een rolstoel en draagt altijd n petje gezien sinds zijn ongeluk hij ook geen haar heeft....wilde de monik van mij dat ik mijn collega vertel dat hij dat ding af moet doen....uhm hallo deze man heeft zelf oren en een Mond???

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siguiente