Titanic Comfort Berlin Mitte****
Evaluaciones Hotel Titanic Comfort Berlin Mitte****
Elisabeth-Mara-Straße 4, D-10117, Berlín

Hotel Titanic Comfort Berlin Mitte ha obtenido 7,7 sobre 10, basado en 28 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Titanic Comfort Berlin Mitte**** y otros datos útiles para tus vacaciones en Berlín. Además puedes encontrar 17 Fotos de vacaciones de Hotel Titanic Comfort Berlin Mitte**** en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Alemania. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Brandeburgo. Compara Hotel Titanic Comfort Berlin Mitte**** con otros alojamientos en Berlín.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Titanic Comfort Berlin Mitte**** / Berlín. Pero puedes agregar una.

28 evaluaciones para Titanic Comfort Berlin Mitte****

8,1
7,6
8,7
5,7
Con mi pareja, May 2014
"Zeer net hotel dicht bij centrum Berlijn"traducir
Marnix

09/05/2014 Mooi ingericht hotel vlak bij Museum Insel. Goed bereikbaar met openbaar vervoer via metrostation Spittelmarkt. Hoogtepunten als Museum Insel, Checkpoint Charlie en Nikolaiviertel op loopafstand. Kamers zijn mooi en modern ingericht en netjes en schoon. Enige nadeel is dat kamers relatief klein zijn: Net ruimte voor een (klein) tweepersoonsbed en een badkamer. Geen bureau of stoel. Voor ons niet echt een bezwaar omdat we er alleen sliepen. Maar het bed en de kamer hadden beiden wat groter mogen zijn.
Zeer goed ontbijtbuffet!

Con mi pareja, Ene 2014
"Prima hotel"traducir
Brenda

30/01/2014 Dit hotel ligt lekker centraal. Het is netjes, vriendelijk personeel en het ontbijt is super! Minpuntje, kleine kamers (ben je toch weinig), kleine, zachte bedden (Vooral vervelend als jezelf groot bent), en voor het hotel zijn ze nog aan het verbouwen (zoals bijna overal in Berlijn)
Wij hadden via bon geboekt, was zeer voordelig.

Fam. con jóvenes, Nov 2013
"Mooi hotel, Goede uitval basis voor Berlijn"traducir
Leandra

29/01/2014 Mooi hotel, mooie receptie/lounge en leuke kamers wel aan de kleine kant maar prima te doen voor 4 dagen!
Bouwwerkzaamheden waren wel bezig, maar

Los mejores precios y ofertas de última hora para Hotel Titanic Comfor...

Amigos, Ago 2013
"Goed hotel voor een citytrip"traducir
Henri

29/08/2013 Mooi hotel, wij hadden een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel. Kamers hebben alle comfort maar zijn zeer klein, dit stoorde echter niet omdat we toch van 's morgens tot laat in de avond ( 23u30) op stap waren. Ze serveren een fantastisch en heerlijk ontbijt. Personeel was altijd vriendelijk ook als je om middernacht op het terras aan het hotel nog wat te drinken bestelde. Ook de centrale ligging is mooi meegenomen, alle bezienswaardigheden liggen op wandelafstand.

Con mi pareja, May 2013
"Mooi hotel maar veel te kleine kamer!!"traducir
Conny Rosielle

14/05/2013 Hotel Titanic Berlin mitte:
Algemene indruk bij binnenkomst was goed, mooi verzorgde entree!
De service was maar matig, vooral Turkse medewerkers aan de balie die slecht te verstaan waren. Het ontbijt was fantastisch, veel keuze en hoeveelheden en op tijd aangevuld! Ook daar weer onvriendelijk personeel.

De kamer/badkamer heel erg klein, veel te klein om met 2 personen in te vertoeven.
De kamer was wel schoon en mooi/luxueus ingericht.

Het uitzicht was erbarmelijk, we keken uit op een bouwplaats en daardoor ook al om 07.00 uur in de ochtend wakker van lawaai van de bouwvakkers.

Con mi pareja, Oct 2012
"Zeer goed hotel voor een stelletje"traducir
jatifah

30/07/2013 Zeer nieuw en schoon hotel.
Kamers zijn inderdaad erg klein, maar beschikken over alles wat je nodig hebt.
Uitgebreid ontbijtbuffet voor 12 euro. Echter was dit bij ons inbegrepen.
Zeer snelle (gratis) wifi verbinding op de kamer.
Personeel is erg vriendelijk en spreekt goed engels.
Parkeren is een drama. Gewoon op straat (geen plek en tegen betaling)
5 minuten lopen van Metro station spittelmarkt ( dagticket is erg goedkoop en onbeperkt reizen gedurende 24 uur) Je kunt eventueel ook lopend naar sony center etc.
Kortom een goed hotel als je met z'n tweeen bent. Af te raden met kinderen.

Con mi pareja, Jul 2012
"Zeker aan te bevelen"traducir
Aartssen

29/07/2012 Hotel direct bereikbaar via U-Bahn Spittelmarkt; keurig, schoon en modern hotel. Hoewel de kamers wellicht niet zo groot zijn, hebben we daar geen problemen mee. Zeer compleet. Ontbijtbuffet was super; nadeel wel, dat je hiervoor 12,- moet betalen; zit niet in hotelprijs inbegrepen. Zeker een hotel om terug te komen.

Con mi pareja, Jul 2012
"Goed verblijfhotel behorend tot Turkse hotelketen."traducir
Jos en Lieve

19/07/2012 Zeer goed relatief nieuw verblijfshotel, goed gelegen op loopafstand (1 tot 2 km) van de toeristische toppers in het centrum van Berlijn.
Gelegen vlak (250 m) bij het metrostation "Spittelmarkt".
Mooie goed onderhouden moderne kamer, die wel wat aan de kleine kant is.
Vooral de kleerkast is erg krap, slechts 20 cm diep en zonder deuren.
Gratis snelle WiFi verbinding op de kamer (toegangscode aanvragen aan de receptie).
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit.
Ruime personeelsbezetting, erg vriendelijk en gedienstig.
Het hotel behoort tot een Turkse keten, doch is goed aangepast aan de Duitse normen.
Weinig parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Een aanrader om enkele dagen in Berlijn te verblijven.

Con mi pareja, Jun 2012
"Geweldig hotel"traducir
Marijke

18/06/2012 Mijn man en ik zijn hier pasgeleden geweest.
De kamers zijn inderdaad wat klein, en de bedden ook, maar verder is er eigenlijk niks te klagen....
Keurig netjes, schoon, modern, vriendelijk personeel en een lekker ontbijt (als jevan zoet houdt, voor de hartige liefhebber wordt het al snel eentonig).
Voor demensen met parkeerproblemen: bij Ostbahnhof parkeer je in de parkeergarage voor 4 euro per dag, vanaf daar eenmalig met bagage een taxi a 8 euro nemen en het probleem isopgelost...

Wij hebben enorm genoten van onze week en ik raad het iedereen aan!

Amigos, Feb 2012
"Kleine kamers, maar verder prima."traducir
D

22/02/2012 De kamers van Hotel Titanic zijn heel klein, evenals de bedden. Tot een lengte van 1.75 is het nog net te doen, maar ben je groter, dan pas je niet in het bed. De dekbedden waren te klein voor het bed. Geen probleem wanneer je hier met je partner verblijft, maar met vrienden/collega's is het wel erg knus in zo'n bedje.

Daar staat wel tegenover dat de inrichting modern is (met Turkse invloeden) en de kamers zijn erg schoon.
Ook het uitgebreide ontbijtbuffet is erg luxe en van goede kwaliteit.
Er is gratis Wifi beschikbaar, al is het bereik in de kamers niet optimaal.

De locatie is prima; vlakbij een metrostation en er zijn diverse bezienswaardigheden op loopafstand.

We moesten vrij lang wachten bij het inchecken, maar wellicht is dat een momentopname.
Na uitchecken is er de mogelijkheid om de bagage later op te halen (zonder extra kosten), al moesten we ook toen 15 min. op onze koffers wachten.

Al met al, de kamers (en bedden) zijn erg klein, maar afgezien van dat een prima hotel.

¿A qué  factor le das más importancia a la hora de elegir una escapada a una ciudad?