Zum Löwen
Evaluaciones Hotel Zum Löwen
Stadtplatz 11, 92355, Velburg

Hotel Zum Löwen ha obtenido 8,2 sobre 10, basado en 3 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Hotel Zum Löwen y otros datos útiles para tus vacaciones en Velburg. Además puedes encontrar 6 Fotos de vacaciones de Hotel Zum Löwen en Zoover. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Alemania. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Baviera. Compara Hotel Zum Löwen con otros alojamientos en Velburg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Zum Löwen / Velburg. Pero puedes agregar una.

3 evaluaciones para Zum Löwen

9,4
7,4
6,6
Fam. con niños , Abr 2011
"Ideale tussenstop op weg naar Oostenr of Hong."traducir
Danny

08/06/2011 Wij hebben dit hotel genomen op de terugweg van onze reis naar Hongarije. Rustig hotel gelegen in een rustig dorpje, ongeveer halfweg tussen Boedapest en Antwerpen.
In het hotel gegeten. 's Morgens zeer verzorgd ontbijt. Kamers zijn in orde, maar Duits, met veel houtwerk.

Fam. con niños , Ene 2011
"Geweldige tussenstop"traducir
Inge

06/02/2011 Met een kleine dame van 2 besloten we niet in één keer door te rijden naar het zuiden van Oostenrijk maar in hotel Zum Löwen te overnachten. Ideaal te bereiken vanaf de snelweg en wat staat dit kleinschalige familiehotel dan ineens aan een kleurrijk gezellig pleintje! Echt even helemaal weg van de snelweg.

We verbleven op een uitstekende, ruime 4 persoonskamer en 's avonds hebben we in het hotel gegeten. Prima menu, zowel de standaard schnitzel als lokale gerechten. Daarna een wandeling gemaakt door het dorpje om daarna in de hotelbar met een stel andere Nederlanders gezellig de avond door te brengen.

Een heerlijk begin van de wintersport en deze overnachtingsplek is zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. con niños , Ago 2009
"Keurig pension"traducir

17/08/2009 Op reis richting Tsjechie hebben wij hier een overnachting geboekt. Een vriendelijk echtpaar runt het pension dat centraal gelegen is in het centrum van het dorp. Het pension beschikt over een goede keuken en ook het ontbijt is prima verzorgt. Al met al een prima plek om te overnachten.

¿Cuántas bebidas alcohólicas tomas de promedio al día durante tus vacaciones?