Lamentablemente todavía no disponemos de fotografías Añadir la primera fotografía
Evaluaciones Gasthof Landgasthof Feihl
Kirchenweg 13, 92355, Velburg

Gasthof Landgasthof Feihl ha obtenido 7,5 sobre 10, basado en 2 evaluaciones
Bienvenido a Zoover, el portal independiente de comentarios de vacaciones. Aquí puedes encontrar las opiniones actuales sobre Gasthof Landgasthof Feihl y otros datos útiles para tus vacaciones en Velburg. ¿Todavía te estás orientando? Compara todos los alojamientos en Alemania. Comprueba todas las posibilidades para pernoctar en Baviera. Compara Gasthof Landgasthof Feihl con otros alojamientos en Velburg.
Lamentablemente no hay todavía evaluaciones en español para Landgasthof Feihl / Velburg. Pero puedes agregar una.

2 evaluaciones para Landgasthof Feihl

7,1
8,5
8,5
9,5
Fam. con jóvenes, Ago 2013
"Heerlijk doorreis hotel vlakbij de A3"traducir
robvbeers

07/08/2013 Heerlijke overnachting gehad in een schoon en kleinschalig hotel met een zeer goede keuken.
Vlakbij de A3 op doorreis vanuit Kroatie

Con mi pareja, Ene 2012
"Uitstekende plaats voor een overnachting"traducir
Scodie

06/02/2012 Bij het binnenstappen van Landgasthof Feihl kregen we een wat vreemde indruk, het zag er nogal donker uit maar de stamgasten hadden hun biertje en maaltijd in de hoek. De gastvrouw en -heer kwamen vrijwel direct en waren zeer hartelijk. Het inchecken stelde niets voor en we werden begeleid naar onze kamer.

De kamer zijn niet van binnenuit bereikbaar, je moet een paar meter door de buitenlucht lopen. De kamer zelf is prima. Als je niet te veeleisend bent dan zal het je prima bevallen. Het matras was stevig en het kussen enorm. De badkamer is netjes en volgens mij niet lang geleden opgeknapt.

's Avonds hebben we een hapje en een dankje gedaan. Het eten was smaakvol en door de gastvrouw zelf klaar gemaakt. Naast het gerecht kreeg je een salade. De prijzen zijn laag.

Het ontbijt was prima en ruim voldoende. Verse bolletjes, croissants en plakjes brood werden voor ons neergezet. Verder yoghurt en muesli, een vers gekookt ei en keuze uit meerdere soorten kaas en vleeswaren. Prima!

¿Qué es lo que más te molesta en las pistas de esquí?